قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس شگفت‌انگیز خواهد بود؛ همه به دنبال خرید اقساط اپل

قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس شگفت‌انگیز خواهد بود؛ همه به دنبال خرید اقساط اپل

قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس شگفت‌انگیز خواهد بود؛ همه به دنبال خرید اقساط اپل 694 694 omid

در کمپانی آیفون چه خبر است؛ گران قیمت ترین موبایل آیفون عرضه می شود؟

شنیده ها حاکی از آن است که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به دلیل عوامل مختلف افزایش قیمت خواهند داشت. جدیدترین گزارش منتشر شده ادعا می کند که افزایش قیمت بسیار بالا خواهد بود.
اگر قصد خرید یکی از آیفون های جدید امسال به خصوص آیفون ۱۵ پرو مکس را دارید، بهتر است از حالا پول های خود را جمع کنید. در گزارشی جدید ادعا شده است که قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس حدودا ۴۸ درصد گران تر از گران قیمت ترین مدل آیفون ۱۴ شرکت اپل خواهد بود.
برخی کاربران فضای مجازی در واکنش به این خبر و اشاره به سایت های اقساط اپل اعلام کردند که باید برای خرید آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از فروشگاه های اینترنتی که خدمات اقساطی دارند، استفاده کنید.

گران ترین آیفون تاریخ اپل

با توجه به اخبار منتشر شده مشخص شد که هر دو آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس در مقایسه با مدل های اصلی این نسل، متفاوت تر هستند؛ به همین منظور این تغییرات و تفاوت ها در قیمت نهایی این محصولات به صورت ۱۰۰ درصدی، منعکس خواهد شد.

یک رسانه چینی (United Daily News) مدعی شد که قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس تا ۲۰۰۰۰ RMB افزایش خواهد یافت. وقتی این قیمت را با نرخ فعلی به دلار تبدیل می کنیم، برابر با ۲۹۰۰ دلار است که شامل مالیات هم نمی شود. ضمناً قیمت برترین مدل آیفون (آیفون ۱۴ پرو مکس) با ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ۱۵۹۹ دلار است.

تصویر آیفون 15 پرو مکس

انتظارات کاربران از جدیدترین سری اپل

انتظار می رود آیفون ۱۵ پرو مکس دارای یک قاب کاملاً جدید تیتانیومی و شارژر USB-C برای جایگزینی درگاه لایتنینگ موجود، باشد. همچنین گفته می شود که آیفون سری جدید دارای سیستم دوربین پریسکوپ است که زوم بیشتری را به کاربران این موبایل ارائه می دهد. با این حال، تراشه Apple A17 Bionic که روی گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس قرار خواهد گرفت، در فرآیند گران قیمت ۳ نانومتری TSMC تولید خواهد شد و این تراشه در انحصار مدل های پرو خواهد بود.

چندی پیش نیز رسانه ها اعلام کردند، دکمه های حالت جامد و حساس به سیستم لمسی آیفون که قرار بود جایگزین دکمه های فیزیکی شوند به دلیل مشکلات تولید کنار گذاشته شدند. البته همه این ها از جمله اطلاعات قیمت در حد شایعه نزدیک به واقعیت است. از طرفی منابع رسمی اپل تاکنون در مورد اطلاعات منتشر شده درباره آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اطلاعیه ای منتشر نکرده است.

 

 

 

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷