درباره ما-بازرگانی اپل

خرید اقساط آیفون و سامسونگ

 

 

خرید آیفون اقساط یا موبایل سامسونگ به‌صورت قسطی چه مزایایی برای کاربران دارد؟ اگر شرایط بد اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه نبود احتمالا افراد معدودی به‌فکر خرید موبایل به‌صورت

اقساط می‌افتادند اما در شرایط فعلی این راه‌کار می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از لوازم دیجیتالی به یک امر ضروری و مهم تبدیل شده است. موبایل را می‌توان از مهم‌ترین این لوازم دانست که وجود آن برای برقراری ارتباط با دیگران و انجام بسیاری از کارها ضروری است.

در سال‌‌های اخیر با افزایش نرخ دلار و ایجاد تورم، شاهد رشد چشم‌گیر قیمت انواع کالاهای دیجیتالی از جمله موبایل بوده‌ایم. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد توانایی خرید این محصولات را به‌صورت نقد ندارند.

از آنجایی که برخی افراد به‌دلیل نداشتن بودجه کافی تصمیم به خرید موبایل‌های پایین‌رده و بی‌کیفیت گرفتند که توانایی برطرف‌سازی بسیاری از نیاز‌های آنها را نداشت، فروشگاه‌های مختلف امکان خرید اقساط را برای مشتریان خود فراهم کردند.

در ادامه به‌معرفی بهترین گوشی‌های موجود در بازار و لوازم دیجیتالی که می‌توانید به‌صورت اقساط آنها را تهیه کنید و همچنین مزایای خرید اقساطی این لوازم آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گوشی‌های آیفون ساخت شرکت اپل

تقریبا همه با گوشی‌های قدرتمند و خاص شرکت آیفون آشنا هستیم. این شرکت به‌دلیل تولید قو‌ی‌ترین موبایل‌ها در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار به یکی از بهترین برندهای جهان تبدیل شده است.

با توجه به اینکه گوشی آیفون در کشور آمریکا تولید می‌شود با کوچک‌ترین نوسان ارزی دچار تغییر قیمت شده و افراد نمی‌توانند برای خرید آن برنامه‌ریزی درستی داشته باشند.

به همین دلیل نیز این روزها خرید اقساط اپل در بین کاربران به‌شدت محبوب شده است. افراد می‌توانند با یافتن فروشگاهی که بهترین شرایط فروش اقساطی را ارئه می‌دهد محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

با این کار دیگر لازم نیست نگران افزایش قیمت‌ موبایل آیفون باشید. چیزی که به‌‌شدت احتمال رخ دادن آن وجود دارد. به‌طور کلی باید گفت اگر بخواهید با برنامه‌ریزی پیش بروید تا هزینه خرید نقدی موبایل را جمع‌آوری کنید، احتمال اینکه با افزایش قیمت روبه‌رو شوید بسیار زیاد خواهد بود.

به همین دلیل نیز خرید آیفون اقساط می‌تواند برای افرادی که درحال‌حاضر بودجه کافی برای تهیه موبایل مورد نظر خود ندارند، گزینه مناسب‌تری باشد. اما کدام گوشی آیفون محبوبیت‌ بیشتری دارد؟

آیفون ۱۳ پرومکس

خرید آیفون ۱۳ پرومکس اقساط در بین کاربران به‌وفور دیده می‌شود. این گوشی همراه، دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که باعث می‌شود کاربران بدون در نظر گرفتن قیمت بالایی که دارد برای خرید آن مشتاق باشند.

آیفون ۱۴ پرومکس

با توجه به اینکه واردات گوشی‌های پرچم‌دار به کشور تا حدودی ممنوع شده است کاربران بسیاری برای اینکه از آخرین تکنولوژی روز دنیا در ایران بهره‌مند شوند، خرید آیفون ۱۴ پرو اقساط را در اولویت خود قرار داده‌اند.

آیفون ۱۴ نیز خدمات بسیار جذاب و کاربردی دارد. البته خرید این محصول با توجه به قیمت بالای آن درصورتی مناسب است ک شما از گوشی‌های قدیمی آیفون یا موبایل‌های اندرویدی استفاده کنید.

بهتر است قبل از اینکه برای خرید هر کدام از این ۲ نوع گوشی پرطرفدار اقدام کنید ابتدا با ویژگی‌های سخت‌افزاری و قابلیت‌های که دارند آشنا شوید. همچنین اطلاع از قیمت روز آیفون به شما کمک می‌کند با توجه به بودجه اولیه و مبلغی که به‌صورت ماهیانه توانایی پرداخت آن را دارید، بهترین موبایل را به‌صورت خریداری کنید.

خرید سامسونگ اقساط

دیگر برند محبوب دنیا که تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد سامسونگ است. این شرکت انواع گوشی را در مدل‌های مختلف با قیمت‌های ارزان، مناسب و گران عرضه می‌کند.

البته بیشتر گرانی محصولات دیجیتالی در کشور به‌دلیل افزایش نرخ ارز است؛ اگر این مشکلات وجود نداشت ما نیز می‌توانستیم با مدت کمی پس‌انداز، به‌روزترین گوشی‌های دنیا را به‌صورت نقد تهیه کنیم.

حال که این امکان وجود ندارد تنها راه باقی مانده خرید سامسونگ اقساط است. با این کار می‌توانید مدل‌های پرچم‌دار این برند را به‌صورت قسطی و با واریز کمی پیش‌پرداخت تهیه کنید.

درصورتی‌که بودجه کافی برای خرید موبایل‌های پرچم‌دار و گران‌قیمت را ندارید باید به شما بگوییم که امکان خرید موبایل اقساط ارزان نیز در برند سامسونگ وجود دارد. به‌طور کلی باید گفت سامسونگ از نظر تنوع محصولات دیجیتالی یکی از برترین‌ها است.

خرید اقساط لوازم دیجیتالی پرکاربرد

موبایل یکی از پرکاربردترین‌های حوزه دیجیتال است به همین دلیل نیز خرید اقساط اپل و سامسونگ در بین کاربران به‌شدت دیده می‌شود. اما باید گفت گوشی همراه تنها وسیله‌ای نیست که ما به آن نیاز داریم.

امروزه استفاده از محصولات دیجیتالی به جزء جدانشدنی زندگی ما تبدیل شده و در کنار موبایل، داشتن محصولاتی مانند تلویزیون نیز بسیار کاربردی خواهد بود. جالب است بدانید فروشگاه‌هایی وجود دارد که انواع این لوازم را به‌صورت اقساط ارائه دهند.

خرید تلویزیون اقساط

تلویزیون از جمله محصولات پرکاربردی است که استفاده از آن در تمام خانه‌ها دیده می‌شود. حتی اگر شما علاقه‌ای به دیدن فیلم‌های تلویزیونی نداشته باشید، باز هم وجود این محصول برای ایجاد دکوراسیونی شیک و جذاب ضروری است.

ضمن اینکه بسیاری از تلویزیون‌های جدید با کمک سیستم‌عامل اندروید هوشمند شده‌اند و به همین دلیل نیز می‌توانید در کنار تماشای فیلم و سریال از قابلیت‌های مختلف این محصول مانند اتصال به اینترنت استفاده کنید.

اگر می‌خواهید تلویزیون خود را عوض کنید یا به‌تازگی قصد تهیه این محصول را دارید اما بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید کافی نیست؛ خرید تلویزیون سونی اقساط می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خرید اسپیکر

تلویزیون‌های جدید امکانات بسیار زیادی برای کاربران فراهم می‌کنند اما با توجه به اینکه در ساخت آنها سعی شده از قطعات کوچک استفاده شود، ممکن است نتوانند کیفیت صدای مطلوبی به شما ارائه دهند.

این موضوع باعث شده بسیاری از افراد نسبت به خرید تلویزیون‌های ‌ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی جدید دلسرد شوند. اما نگران نباشید چراکه راه‌کاری بسیار کاربردی برای این حل این مشکل به‌وجود آمده است.

استفاده از اسپیکر در کنار تلویزیون می‌تواند کیفیت صدای خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. این محصول همچنین ظاهر شیکی در سالن شما ایجاد می‌کند. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد تنها به‌دلیل ظاهری که به‌وجود می‌آورد برای خرید آن اقدام می‌کنند.

اگر هزینه کافی برای تهیه این محصول ندارید بهتر است خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که امکان خرید اسپیکر اقساط را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

همچنین می‌توانید با خرید سامسونگ اقساط در کنار اسپیکر، استفاده کاربردی‌تری از این محصولات داشته باشید. به‌ این صورت که با اتصال گوشی به اسپیکر امکان‌ پخش موزیک‌های مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت  را خواهید داشت.

استفاده از اسپیکر به شما کمک می‌کند تا دورهمی‌های دوستانه، جشن تولد، جشن نامزدی کوچک و مراسم‌هایی از این قبیل را با بهترین کیفیت برگزار کنید و خاطره خوبی برای خود و دیگران بسازید.

خرید Ps5 اقساط

در کنار خرید اپل اقساط چیزی که این روزها بین کاربران یا در اصطلاحی صحیح‌تر گیمرها به‌وفور دیده می‌شود، خرید اقساط ps5است. این کنسول بازی به شما کمک می‌کند تا اوقات بسیار مهیجی را بگذرانید.

کنسول پلی‌استیشن بازی‌های بسیار جذابی برای گیمرها فراهم کرده است. با خرید Ps5 اقساط می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این دستگاه که شامل انجام بازی‌های گروهی و آنلاین، ایجاد ارتباط با کاربران به‌صورت چت گروهی و ضبط لحظه‌های هیجان‌انگیز بازی است استفاده کنید.

به‌طور کلی باید گف امکانات مختلف، سخت‌افزار قدرتمند، بازی‌های مهیج  و استفاده از فناوری ره‌گیری پرتو که باعث ایجاد تصاویر بسیار جذاب با جزئیات کامل در این کنسول می‌شود از جمله دلایلی هستند که گیمرها را به خرید پی‌اس۵ علاقه‌مند کرده‌‌اند.

مزایای خرید اقساط اپل، سامسونگ و سایر لوازم دیجیتالی

وقتی تصمیم به خرید آیفون اقساط یا دیگر لوازم دیجیتالی به‌صورت قسطی می‌گیریم باید از مزایای آن نیز اطلاع داشته باشیم. آشنایی با مزیت‌هایی که خرید اقساط کالاهای دیجیتالی برای ما به‌همراه دارد، باعث می‌شود با اطمینان خاطر بیشتری این کار را انجام دهیم.

خرید موبایل در کوتاه‌ترین زمان

موبایل یکی از ضروری‌ترین لوازم دیجیتالی به‌حساب می‌آید که در این زمان همه افراد باید از آن استفاده کنند. درواقع تلفن همراه باعث می‌شود بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان با دیگران ارتباط برقرار کنیم یا به پیگیری اخبار مشغول شویم.

همچنین بسیاری از افراد با استفاده از موبایل می‌توانند درآمدزایی کنند. پس می‌بینیم که این محصول دیجیتالی تا چه حد در زندگی ما نقش دارد. آیا نداشتن بودجه باعث شود که نتوانیم آن را خریداری کنیم؟ قطعا این‌طور نیست.

فروشگاه‌های مختلف برای اینکه کاربران بتوانند در اولین فرصت برای خرید موبایل اقدام کنند، شرایط ویژه‌ای برای آنها فراهم کرده‌اند و آنهم خرید سامسونگ اقساط یا دیگر برندهای موبایل است.

درواقع باید گفت خرید موبایل سامسونگ یا آیفون اقساط به ما کمک می‌کند بدون نیاز به بودجه، محصول مورد نظر خود را زمانی که به آن نیاز داریم، تهیه کنیم. این موضوع با توجه به احتمال افزایش قیمت‌ها اهمیت زیادی دارد.

کاهش تاثیر تورم بر قیمت محصولات دیجیتالی

امروزه شرایط تورم و حقوق به‌گونه‌ای است که بسیاری از ما نمی‌توانیم کالای دیجیتالی مورد نیازمان را با یک یا ۲ ماه کار کردن خریداری کنیم. برای این امر بسته به میزان مخارج، باید چندماه صبر کرد.

عدم ثبات قیمت‌ها مشکلی است که در اینجا خود را نشان می‌دهد. ما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که در چند ماه آینده و پس از تکمیل بودجه، قیمت محصول مورد نیازمان ثابت مانده باشد. باید بدانید که حتی احتمال ۲ برابر شدن قیمت در برخی کالاها نیز وجود دارد.

با این حساب باید گفت شرایط به‌وجود آمده برای خرید اقساط اپل و دیگر لوازم مانند خرید تلویزیون سونی اقساط، تا حد زیادی اثر تورم را کاهش می‌دهد و افراد می‌توانند کالای مورد نیاز را در اولین فرصت خریداری کنند بدون اینکه نگران افزایش قیمت آن باشند.

عدم استفاده از پس‌انداز

گاهی پیش می‌آید که فرد بودجه کافی برای خرید لوازم دیجیتالی مورد نیاز را دارد اما به‌دلایل مختلف نمی‌خواهد از این مبلغ برای خرید گوشی یا تلویزیون استفاده کنند. این دلیل می‌تواند خالی نشدن حساب یا خرید لوازم ضروری دیگر باشد.

در این شرایط نیز خرید آیفون اقساط یا دیگر برندها به کمک افراد می‌آید تا با استفاده از پولی که دارند تنها پیش‌پرداخت لازم را واریز کنند و مابقی نیز به‌صورت قسط‌های ماهانه پرداخت شود.

امکان خرید چند کالا به‌صورت هم‌زمان

اگر درحال‌حاضر تنها هزینه خرید یک کالا مانند آیفون را دارید اما به چند محصول دیگر نیز نیاز پیدا کرده‌اید، بهتر است گزینه‌هایی مانند خرید آیفون ۱۴ پرو اقساط را انتخاب کنید تا امکان تهیه دیگر کالاها نیز برای شما فراهم شود.

با این کار هزینه‌ای که برای خرید نقد آیفون باید پرداخت شود را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشگاه واریز خواهید کرد و به‌راحتی با خرید آیفون اقساط می‌توانید دیگر محصولات دیجیتالی مانند تلویزیون یا PS5 را نیز تهیه کنید.

شرایط خرید اقساط اپل و دیگر کالاهای دیجیتالی

برای اینکه بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساط خریداری کنید؛ باید از شرایط فروشگاه‌های مختلف اطلاع داشته باشید. درواقع همه فروشنده‌ها شرایط یک‌سانی ارائه نمی‌دهند و شما باید از مجموعه‌های مختلف در رابطه‌ با نحوه فروش اقساطی که دارند سوال بپرسید.

در بین فروشگاه‌های موجود بازرگانی اپل با ارائه بهترین شرایط برای خرید سامسونگ اقساط، آیفون و بسیاری از محصولات دیجیتالی مانند تلویزیون، ایرپاد، مک‌بوک، اپل‌واچ و پی‌اس‌۵ توانسته به محبوبیت بسیاری در بین فروشنده‌ها دست یابد.

امکان خرید حضوری و آنلاین از این فروشگاه وجود دارد. همچنین برای خرید هر محصول تنها کافی‌است یک‌سوم از مبلغ کل را واریز کنید. مابقی اقساط نیز تا ۳۶ ماه با استفاده از چک قابل پرداخت هستند.

اگر مایلید محصول مورد نیاز خود را به‌صورت حضوری از بازرگانی اپل تهیه کنید می‌توانید به آدرس تهران، پاساژ چهارسو، طبقه دوم، پلاک D۲۶ مراجعه کرده و در کمتر از ۳۰ دقیقه موبایل آیفون یا دیگر محصولات را به‌صورت اقساط بخرید. مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه شامل عرضه محصولات اورجینال و فراهم‌ کردن بهترین شرایط خرید اقساط برای مشتریان است.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه در سال‌ها و ماه‌های اخیر قیمت محصولات دیجیتالی و انواع موبایل رشد بسیار زیادی داشته می‌توانید از شرایط خرید اقساط اپل و سامسونگ که توسط فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌شود استفاده کنید.

فروش اقساط لوازم دیجیتالی به شما کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. در غیر این صورت مجبور می‌شوید برای خرید گوشی، تلویزیون یا دیگر کالا چند ماه صبر کنید.

این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که با وجود تورم، احتمال اینکه بعد از گذشت چند ماه قیمت محصول مورد نیازتان افزایش یابد، زیاد است. به همین دلیل خرید اقساط کالاها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازرگانی اپل با عرضه محصولات دیجیتالی مختلف مانند گوشی آیفون، موبایل سامسونگ، اپل‌واچ، ایرپاد، تلویزیون و اسپیکر با بهترین شرایط اقساط در این مسیر به شما کمک می‌کند.

 

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷