جدیدترین نوآوری های اپل در iOS 17 فاش شد

جدیدترین نوآوری های اپل در iOS 17 فاش شد

جدیدترین نوآوری های اپل در iOS 17 فاش شد 790 441 omid

جدیدترین نوآوری های اپل در iOS 17 فاش شد

ادعاها و شایعات جدید در مورد iOS 17 که توسط کمپانی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد، همچنان ادامه دارد. اکنون یک کاربر ناشناس در پلتفرم توییتر ویژگی های مورد انتظار در iOS 17 را فاش کرده است.

انتظار می‌رود کمپانی اپل iOS 17 را در رویداد WWDC در ماه ژوئن معرفی کند. هرچه به به تاریخ اعلام رسمی آپدیت iOS نزدیک تر می شویم، اطلاعات جدیدی از سوی کاربران و تحلیلگران تکنولوژی در فضای مجازی منتشر می شود. اگر به خاطر داشته باشید، اخیراً به شما گفتیم که iOS 17 تغییرات بزرگی را در مرکز کنترل خود ارائه خواهد کرد. اکنون یکی از کاربران توییتر، جزئیات برخی از نوآوری هایی که با iOS 17 ارائه می شود را فاش کرده است.

نوآوری های ارائه شده در iOS 17 اعلام شد

طبق گزارش های منتشر شده، iOS 17 نسخه ای خواهد بود که علاوه بر عملکرد، سفارشی سازی و کارایی، بر ویژگی های جدید و شگفت انگیز نیز تمرکز کرده است. برای کسانی که از این موضوع بی اطلاع هستند، در ابتدا تصور می‌شد که iOS 17 یک به‌روزرسانی جزئی است که بر عملکرد و ثبات تمرکز دارد. اما به نظر می رسد که اپل در حال برنامه ریزی برای ارائه مجموعه ای از ویژگی ها از جمله مرکز کنترل بازسازی شده است.

اولین مورد هیجان انگیز، ویژگی Dynamic Island است که با آیفون ۱۴ پرو معرفی شد. همانطور که می دانید اپل در نظر دارد این ویژگی را در هر چهار مدل سری آیفون ۱۵ قرار دهد. در این مرحله، iOS 17 پشتیبانی از قابلیت ها و برنامه های بیشتر را به ویژگی Dynamic Island اضافه می کند.

علاوه بر پیشرفت‌های Dynamic Island، iOS 17 با گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، ویژگی‌های دسترسی مجدد و حالت‌های جدید فوکوس همراه خواهد بود. بنابراین، می توان گفت که کاربران اپل گزینه های سفارشی سازی بیشتری در آیفون های خود خواهند داشت. علاوه بر این ممکن است در اپلیکیشن Camera and Health با نوآوری های مختلفی نیز مواجه شویم.

نظر افشاگران درباره جدیدترین آپدیت آیفون

افشاگران می گویند که iOS 17 عملکرد جستجوی آیفون را تا حد زیادی بهبود می بخشد. جزئیات این ارتقا به اشتراک گذاشته نشده است، اما فکر می کنیم این ارتقا که با iOS 16 آغاز شد، با iOS 17 آن را یک قدم جلوتر خواهد برد. البته لازم به ذکر است که این ادعاها هنوز تایید نشده و ممکن است اپل تغییراتی را اعمال کند.

 

تصویر آیفون 15

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷