خبر خوب برای دارندگان قدیمی آیفون: ممکن است دستگاه شما آپدیت iOS 17 را دریافت کند

خبر خوب برای دارندگان قدیمی آیفون: ممکن است دستگاه شما آپدیت iOS 17 را دریافت کند

خبر خوب برای دارندگان قدیمی آیفون: ممکن است دستگاه شما آپدیت iOS 17 را دریافت کند 790 584 omid

خبر خوب برای دارندگان قدیمی آیفون: ممکن است دستگاه شما آپدیت iOS 17 را دریافت کند

جدید ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مدل هایی مانند آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس آپدیت iOS 17 را دریافت نخواهند کرد. با این حال، برخی اطلاعات منتشر شده، سناریوی متفاوتی را برای اپل در این زمینه ترسیم می کند.

در روزهای گذشته گزارش هایی مبنی بر عدم دریافت آپدیت iOS 17 از چند مدل قدیمی آیفون منتشر شده بود. گزارش شده است که اپل آپدیت های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X را منتشر نخواهد کرد و این گوشی های هوشمند برای همیشه روی ورژن iOS 16 باقی خواهند ماند.

اما اکنون اطلاعاتی برعکس وجود دارد. منبعی که لیست تغییراتی که قرار است در iOS 17 ایجاد شود را به اشتراک می گذارد، با شایعات قبلی منتشر شده در مورد سازگاری این سیستم عامل مخالف است. به گفته وی، تمامی آیفون های ارتقا یافته به iOS 16 نیز iOS 17 دریافت خواهند کرد.

نمونه های قبلی وجود دارد

گفته شده است که سیستم عامل جدید اپل برای تمام دستگاه های پشتیبانی شده A11 Bionic از جمله آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X منتشر خواهد شد. منطقی است: مدل های آیفون ۸، ۸ پلاس و ایکس در پایان سال ۲۰۱۷ عرضه شدند و تا پاییز ۶ ساله می شوند.

این دستگاه ها ۵ نسخه iOS (از ۱۱ تا ۱۶) دریافت کرده اند، اما در برخی موارد، اپل می تواند به جای ۵ سال، دستگاه های خود را به مدت ۶ سال به روز کند. به عنوان مثال، آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس با iOS 9 در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند. این گوشی های هوشمند آخرین بار در سال ۲۰۲۱ به iOS 15 ارتقا یافته اند.

ios 17 برای آیفون 6s

 

نظر کاربران اپل درباره بروزرسانی iOS 17

یک کاربر با انتقاد از بروزرسانی آیفون به ورژن iOS 17 تاکید کرد: فکر می کنم اگر اپل این کار را نمی کرد بهتر بود. با به‌روزرسانی دریافتی، برنامه پشتیبانی می‌شود، اما دستگاه رسماً عمر خود را از دست می‌دهد.

کاربری دیگر که مدت هاست از آیفون ۷-۸-X استفاده می کند، گفت: من قبلا این موضوع مهم را درک نکرده بودم، اما زمانی که آیفونم را برای مدت کوتاهی به ورژن ۱۱ ارتقا دادم، موبایلم با این ورژن در هفته های گذشته رسماً در حال مرگ بود. از طرفی وقتی iOS 13-14 را روی iPhone 7 نصب کردن و سپس به ورژن iOS 14-15 آپدیت کردم، به نظر می رسید که موبایلم دوباره در حال مرگ است.

این کاربر در ادامه یادآور شد: این به روز رسانی ها در واقع برای وصله ها و ویژگی های امنیتی خواهد بود، به همین علت نباید انتظار تغییرات اساسی را داشته باشید. آپدیت اصلی است، اما بنا به دلایلی بدون تغییر در طراحی خواهد بود. این آپدیت ایده آل برای کاهش سرعت دستگاه ها یا کاهش عمر باتری است.

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷