جدیدترین جزئیات دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد

جدیدترین جزئیات دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد

جدیدترین جزئیات دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد 790 394 omid

جدیدترین جزئیات دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد

جزئیات دوربین های آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد؛ بهبود های جدی در جدید ترین محصولات انجام خواهد شد.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، اطلاعات و شایعات جدید در مورد سری آیفون ۱۵ همچنان در حال افزایش است. در این زمینه، آخرین اطلاعات بر روی دوربین های آیفون ۱۵ پرو مکس که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، تمرکز دارد.

امسال نیز گفته می شود که اپل لنز زوم پریسکوپ را فقط روی آیفون ۱۵ پرو مکس قرار می دهد. اطلاعات جدید حاکی از آن است که این دوربین یک سنسور امضا شده از سونی با وضوح ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. با توجه به بیانیه ها و اطلاعیه های منتشر شده، بهبود قابل توجهی در اندازه سنسور نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس قبلی، وجود خواهد داشت.

دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس همه را متحیر خواهد کرد

سال گذشته سالی بود که اپل اندازه دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس را به ۴۸ مگاپیکسل افزایش داد و از نظر سخت افزاری گام بزرگی به جلو برداشت. طبق گفته Ice Universe، یکی از معتبر ترین نام ‌ها در دنیای رسانه و دیجیتال، وضوح دوربین در آیفون ۱۵ پرو مکس ثابت خواهد ماند، اما واحد IMX903 سونی در سمت سنسور سوئیچ می ‌شود.

به گفته این منبع معتبر، اندازه سنسور اصلی نزدیک به ۱ اینچ خواهد بود؛ البته نه به اندازه سنسور Xiaomi 13 Ultra. به طور خاص، گفته می شود که دوربین اصلی آیفون ۱۵ پرو مکس دارای اندازه سنسور ۱/۱٫۱۴ اینچ است که بزرگتر از ۱/۱٫۲۸ اینچ آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس است.

عکاسی در نور کم با آیفون های جدید

همانطور که اکثر کاربران کمپانی اپل می ‌دانند، افزایش اندازه حسگر، مزایای طبیعی را به همراه خواهد داشت. مهم ترین پیشرفت در این میان این است که نور بیشتری وارد دوربین، آن هم در شرایط کم نور می شود و در نتیجه جزئیات بیشتری را ثبت می کنید. وقتی ویژگی لنز پریسکوپ را اضافه می کنید که گفته می شود از زوم ۶ برابری پشتیبانی می کند، یک سیستم دوربین فوق العاده توانا را خواهید داشت. علاوه بر این، اکنون انتظار می رود که سری آیفون ۱۵ به جای لایتنینگ با پورت سنتی Type-C عرضه شود. سری جدید مانند هر سال شهریور ماه معرفی می شود.

باید تا زمان معرفی محصولات جدید اپل منتظر ماند و دید که آیا تمام تحلیل ها و تفکرات منتشر شده از جانب اپل روی آیفون ۱۵ پرو مکس اعمال شده است یا خیر؟

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷