اخبار و شایعات یک ماهه اخیر پیرامون آیفون ۱۵

اخبار و شایعات یک ماهه اخیر پیرامون آیفون ۱۵

اخبار و شایعات یک ماهه اخیر پیرامون آیفون ۱۵ 1600 900 omid

اخبار و شایعات یک ماهه اخیر پیرامون آیفون ۱۵

در یک ماه اخیر، اخبار و شایعات مختلفی در مورد آیفون ۱۵ منتشر شده است. برخی از این شایعات در مورد طراحی و ویژگی‌های جدید آیفون ۱۵ است. برای مثال، به‌نظر می‌رسد که اپل بالاخره شارژ USB-C را پذیرفته و پورت لایتنینگ را کنار خواهد گذاشت۱. همچنین شاید شاسی و فریم آیفون ۱۵ را با اندکی تغییر ببینیم تا دردست‌گرفتن آن راحت‌تر باشد۱.

شایعه‌ای وجود دارد که در کنار آیفون ۱۵ مدل معمولی و پرو

آیفون کاملا جدیدی به نام آیفون ۱۵ اولترا وجود خواهد داشت که می‌تواند سری آیفون پرو را با طراحی تیتانیومی بسیار بادوام به سطح بعدی ببرد۱. از طرفی‌دیگر، همچنین گفته شده آیفون اولترا تا سال ۲۰۲۴ از راه نمی‌رسد۱.

براساس شایعات، تاریخ عرضه آیفون ۱۵ در سپتامبر ۲۰۲۳ خواهد بود۱.

به‌طور معمول اپل گوشی‌هایش را حدود ده روز قبل از عرضه‌ی آن‌ها معرفی می‌کند و پیش سفارش‌ها یک‌هفته زودتر از زمان رونمایی آغاز می‌شوند۱. گفته می‌شود که تولید آزمایشی خانواده‌‌ی آیفون ۱۵ آغاز شده و تاریخ شروع ژانویه یک ماه زودتر از گذشته است۱.

بطور کل، هنوز هم بسياري از جزئيات درباره آيفون ۱۵ نامشخص است و فقط با صبر و صبر تا عرضه رسمي، مي توانيم جزئيات كامل تري درباره اين دستگاه جديد كسب كنيم.

طبق گزارش‌هایی که من دیده‌ام، تصاویری از طرح آیفون ۱۵ فاش شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که آیفون ۱۵ دارای حاشیه‌های بسیار نازک و زیباست و نسبت به آیفون ۱۴ پرو، ظاهری بهتر دارد۱. همچنین، این تصاویر نشان می‌دهند که صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو در لبه‌ها کمی خمیده است

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷