هدف جدید اپل در سال ۲۰۲۷: نمایشگرهای OLED 32 و ۴۲ اینچی

نمایشگر جدید اپل

هدف جدید اپل در سال ۲۰۲۷: نمایشگرهای OLED 32 و ۴۲ اینچی

هدف جدید اپل در سال ۲۰۲۷: نمایشگرهای OLED 32 و ۴۲ اینچی 790 445 omid

هدف جدید اپل در سال ۲۰۲۷: نمایشگرهای OLED 32 و ۴۲ اینچی

Omdia آخرین پیش بینی های نمایشگر ITOLED خود را با برخی پیش بینی های جالب از هدف های آینده اپل منتشر کرد.

برنامه‌های اپل برای تغییر بیشتر خطوط تولید خود به نمایشگرهای OLED از جمله موضوعات داغ فناوری است. طبق یک گزارش جدید، غول فناوری اپل تا سال ۲۰۲۷ تقریباً تمام مدل‌ های آی ‌پد، مک ‌بوک و صفحه ‌نمایش خارجی را به نمایشگر های OLED تغییر خواهد داد. در ادامه مطلب جزئیات تکمیلی را مطالعه کنید.

غول فناوری اپل در اکثر محصولات خود از صفحه نمایش LCD و mini LED استفاده می کند. با این حال، طبق گزارش جدیدی که در حال ظهور است، این شرکت هدف بهتری برای سال ۲۰۲۷ دارد. اپل با هدف استفاده از نمایشگرهای OLED تقریبا در تمامی محصولات خود، قصد دارد نمایشگر خارجی ۳۲ و ۴۲ اینچی تولید کند.

صفحه نمایش آی مک

اپل نمایشگرهای OLED خارجی ۳۲ و ۴۲ اینچی را طراحی می کند

آخرین پیش بینی های Omdia BT از صفحه نمایش OLED این است که محموله های اولد در سراسر جهان از حدود ۹٫۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۷۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۸ افزایش خواهد یافت. در حالی که بیشتر این رشد توسط لپ‌ تاپ ‌ها انجام می ‌شود، تعداد تبلت‌ های اولد نیز در این دوره به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

گفته می شود که عامل اصلی این افزایش مورد انتظار، افزایش استفاده از صفحه نمایش های OLED در دستگاه های اپل خواهد بود. طبق این گزارش، اپل استفاده از پنل ‌های اولد برای آی‌ پد را از سال آینده با مدل ‌های جدید آی‌پد پرو آغاز خواهد کرد. در سال ۲۰۲۶ به مک‌ بوک پرو اولد روی خواهد آورد. علاوه بر این، اپل تقریباً تا سال ۲۰۲۶ نمایشگر های LCD و mini-LED را در دستگاه های تلفن همراه حذف خواهد کرد.

نمایشگرهای ۳۲ و ۴۲ اینچی

با عطف به برنامه های صفحه نمایش خارجی اپل، گزارش Omdia نشان می دهد که نقشه راه اپل شامل یک جفت نمایشگر خارجی اولد در سال ۲۰۲۷ است، یکی ۳۲ اینچی و دیگری ۴۲ اینچی. هنوز مشخص نیست که آیا این ها نمایشگر های خارجی مستقل مانند Pro Display XDR و Studio Display هستند یا پنل هایی برای استفاده در iMac آینده.

این شرکت که کاربران گسترده ای را در سطح جهان به خود اختصاص داده است، تقریباً تا سال ۲۰۲۶ ال سی دی و مینی ال ای دی های ما را در دستگاه های تلفن همراه خود، آن هم به طور کامل قرار خواهد داد.

با توجه به اینکه سال ۲۰۲۷ تاریخی بسیار دور است، فعلاً با شک و تردید به این شایعه نزدیک می شویم. برنامه های اپل ممکن است تغییر کند و حتی با وجود اینکه این شرکت در حال حاضر روی نمایشگرهای OLED 32 و ۴۲ اینچی کار می کند، این احتمال نیز وجود دارد که این مدل ها هرگز نور روز را نبینند.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷