اگر گوشی iPhone دزدیده شد چه کار کنیم؟

کلید بازیابی اپل

اگر گوشی iPhone دزدیده شد چه کار کنیم؟

اگر گوشی iPhone دزدیده شد چه کار کنیم؟ 790 445 omid

اگر گوشی iPhone دزدیده شد چه کار کنیم؟

یک ویژگی امنیتی در آیفون، کار را برای سارقان آسان کرد

سارقان از روش جدیدی برای جلوگیری از دسترسی کاربران آیفون به گوشی خود استفاده می کنند. این ویژگی که کلید بازیابی نام دارد، برای کاربران یک کابوس بوده است.

این روزها افراد زیادی از آیفون استفاده می کنند. با این حال، خبرهای ناراحت کننده ای برای کاربران داریم. چرا که طبق گزارشی جدید، سارقان راه جدیدی برای دسترسی به اطلاعات شخصی مانند حساب های بانکی کاربران آیفون پیدا کرده اند.

کلید بازیابی آیفون کابوس کاربران اپل شد

در گزارشی توسط WSJ منتشر شده است، یکی از کاربران آیفون به نام Greg Frasca گفت که آیفون۱۴ پرو او  در یک بار در شیکاگو دزدیده شده است. ظاهراً سارق iPhone را برای دسترسی به حساب های بانکی و Apple Pay سرقت کرده است. سارقان موفق شدند از طریق رمز عبور به iPhone دسترسی پیدا کنند و پسورد اپل آیدی را تغییر دادند تا کاربر نتواند به حساب اپل دسترسی پیدا کند.

استفاده از ویژگی Recovery Key

سارقان گوشی اپل همچنین ویژگی Recovery Key را فعال کردند تا از دسترسی صاحب آیفون به Apple ID خود جلوگیری کنند. ویژگی Recovery Key یک کد ۲۸ نویسه ای است که به طور تصادفی تولید می شود که به شما کمک می کند رمز عبور خود را تغییر دهید یا به Apple ID خود بازگردانید. بنابراین اگر شخصی رمز عبور شما را بداند و بتواند به iPhone شما دسترسی داشته باشد، می تواند Apple ID شما را قفل کرده و ردیابی را غیرفعال کند.

اپل در این باره گفت: “ما با افرادی که این تجربه را دارند همدردی می کنیم و همه حملات به کاربران خود را، مهم نیست که چقدر نادر باشد، بسیار جدی می گیریم. ما هر روز برای محافظت از حساب ها و داده های کاربران خود کار می کنیم و همیشه به دنبال محافظت های اضافی در برابر تهدیدهای نوظهور هستیم”.

اگر شخصی به رمز عبور گوشی اپل شما دسترسی پیدا کرده باشد، کار زیادی نمی توانید انجام دهید. به همین دلیل استفاده از Face ID و Touch ID به صورت عمومی توصیه می شود.

آیفون دزدی

اگر گوشی iPhone دزدیده شد چه کار کنیم؟

اگر گوشی اپل، آی‌پد یا آی‌پاد تاچ شما گم شده یا به سرقت رفته است؛ اگر وسایل خود را گم کرده اید یا فکر می کنید iPhone، iPad یا iPod touch شما دزدیده شده است، از Find My استفاده کنید و از داده های خود محافظت کنید.

۱٫٫ برای پیدا کردن دستگاه خود از iCloud.com/find استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از Find My در دستگاه Apple دیگری که دارید استفاده کنید.

اگر iPhone، iPad یا iPod touch شما در لیست دستگاه‌ها ظاهر نمی‌شود، Find روشن نیست. حتی اگر Find خاموش باشد، می‌توانید از حساب خود محافظت کنید.

۲٫٫ دستگاه خود را به عنوان گمشده علامت گذاری کنید.

۳٫٫ دستگاه گم شده خود را به پلیس گزارش دهید. ممکن است پلیس شماره سریال دستگاه شما را بخواهد.

۴٫٫ اگر آیفون گم شده شما توسط AppleCare+ با پوشش سرقت و گم شدن پوشش داده شده است، درخواست تعویض iPhone کنید.

۵٫٫ اگر دستگاهی را با iOS 15، iPadOS 15 یا جدیدتر پاک کنید، همچنان می‌توانید از Find My برای پیدا کردن یا پخش صدا در دستگاه استفاده کنید. در نسخه‌های قدیمی‌تر، نمی‌توانید پس از پاک کردن دستگاه، مکان یا صدا را روی آن پخش کنید.

۶٫٫ اگر دستگاه گم شده یک iPhone یا iPad است، دستگاه گم شده را به شرکت مخابراتی بی سیم خود گزارش دهید. از شرکت مخابراتی بخواهید حساب شما را غیرفعال کند تا تماس ها، پیام های متنی و مصرف داده را مسدود کند.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷