مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل ممکن است به زودی معرفی شود

قیمت مک بوک ایر 15 اینچی

مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل ممکن است به زودی معرفی شود

مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل ممکن است به زودی معرفی شود 790 444 omid

مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل ممکن است به زودی معرفی شود

مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید اپل در سوابق توسعه دهندگان اپ استور دیده شده است. مک بوک ایر جدید که انتظار می رود در رویداد WWDC معرفی شود، ممکن است از پردازنده خوبی برخوردار نباشد.

همچنین انتظار می رود اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود در ماه ژوئن از مک بوک ایر جدید رونمایی کند. به گفته مارک گورمن، مک بوک ایر ۱۵ اینچی به جای M3 با پردازنده M2 عرضه خواهد شد. در اینجا ویژگی های شناخته شده مک بوک ایر جدید آورده شده است:

ممکن است به جای M3 دارای تراشه M2 باشد

مک بوک ایر جدید که در یادداشت های توسعه دهندگان آمده است، مانند تراشه M2 دارای یک پردازنده ۸ هسته ای، پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته ای و همچنین ۸ گیگابایت رم است. این بر روی macOS 14 اجرا می شود که در WWDC در کنار iOS 17 و سایر به روز رسانی های نرم افزاری معرفی می شود. این مک بوک وضوحی برابر با مک بوک پرو ۱۴ اینچی دارد.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید چه زمانی معرفی می شود؟

از سال ۲۰۲۱ در مورد مک بوک ایر با صفحه نمایش بزرگتر صحبت شده است. مشخص است که تولید پنل های صفحه نمایش ۱۵ اینچی نیز در چند ماه اخیر افزایش یافته است. به احتمال زیاد این لپ تاپ در رویداد WWDC که در تاریخ ۵ ژوئن آغاز می شود، معرفی خواهد شد. زیرا اپل مک بوک ایر ۱۳ اینچی با تراشه M2 را در WWDC سال گذشته معرفی کرد. در همین حال، اپل ممکن است مک بوک ایر ۱۳ اینچی به روز شده را نیز معرفی کند.

تصویر جدیدترین مک بوک اپل

خرید اقساط محصولات اپل در بازرگانی اپل

بلومبرگ از تولید مک بوک ایر ۱۵ اینچی خبر داد

به گزارش مارک گورمن از شبکه بلومبرگ، یک لپ تاپ مک بوک ایر ۱۵ اینچی با پردازنده “همتراز” و تراشه M2 در گزارش‌های توسعه‌دهندگان اپ استور شناسایی شده است. این لپ تاپ که شایعات متعددی درباره آن در حال گسترش بود، به احتمال زیاد در جریان رویداد WWDC در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد.

گزارش‌های متناقضی درباره نوع تراشه مورد استفاده در مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی وجود دارد، اما گزارش‌های توسعه‌دهندگان و گورمن نشان می‌دهند که تراشه M3 «در آینده عرضه می‌شود» و مدل اولیه ۱۵ اینچی از تراشه M2 استفاده می‌کند، همانند مدل ۱۳ اینچی.

طبق گزارش‌ها، تولید یک مک بوک ایر بزرگتر در سال ۲۰۲۱ شایعه شده بود. شایعه تولید پنل‌های صفحه نمایش ۱۵ اینچی نیز در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. هنوز مشخص نیست که این لپ‌تاپ در چه زمانی عرضه خواهد شد، اما معرفی آن احتمالاً در WWDC که از ۵ ژوئن آغاز می‌شود.

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷