اپل قصد لغو مک بوک پرو ۱۳ اینچی را ندارد

مک بوک 13

اپل قصد لغو مک بوک پرو ۱۳ اینچی را ندارد

اپل قصد لغو مک بوک پرو ۱۳ اینچی را ندارد 632 356 omid

اپل قصد لغو مک بوک پرو ۱۳ اینچی را ندارد

اپل با معرفی مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو با انتقال به خانواده پردازنده‌های M، در نظر دارد تا مدل ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو را حفظ کند. ظاهراً این شرکت در حال کار بر روی نسل جدید دستگاه است.

اپل که با کنار گذاشتن پردازنده های اینتل، تغییرات جدی در خانواده مک بوک ایجاد کرد، در مدل ۱۳ اینچی مک بوک پرو تغییر خاصی ایجاد نکرد. با معرفی مدل های ۱۴ و ۱۶ اینچی، مک بوک پرو ۱۳ که تنها مدل دارای نوار لمسی است، به زودی مدل جدیدی خواهد داشت.

مک بوک پرو ۱۳ با پردازنده M3 در راه است

انتظار می رفت این مدل که رویکرد طراحی متفاوتی با تاچبار و بدنه بدون MagSafe دارد به زودی لغو شود. مارک گورمن که به خاطر منابع نزدیک به اپل شناخته می شود، اظهار داشت که این شرکت چنین برنامه ای نداشته است.

به گفته گورمن، اپل در حال کار بر روی نسل بعدی مک بوک پرو ۱۳ است. هنوز مشخص نیست که آیا دستگاهی که انتظار می رود با پردازنده M3 عرضه شود، تغییراتی در طراحی داشته باشد یا خیر، اما این یک حرکت منطقی برای اپل است که حداقل یک پورت شارژ MagSafe را اضافه کند. انتظار می رود نسل بعدی مک بوک پرو در پایان سال با پردازنده M3 معرفی شود.

قیمت مک بوک پرو 13

جدیدترین گزارش ها درباره مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی

مارک گورمن از بلومبرگ طی گزارشی خبر داد که این لپ تاپ بخشی از خط تولید اپل باقی خواهد ماند. در این گزارش جزئیات بیشتری در مورد مک بوک پرو ۱۳ اینچی بعدی ارائه نشده است، بنابراین باید دید که آیا این لپ تاپ تغییراتی در طراحی خارجی دریافت می کند یا اینکه آخرین مک جدیدی که اپل با نوار لمسی به فروش می رساند باقی خواهد ماند. اپل آخرین بار این دستگاه را در ژوئن گذشته در WWDC با تراشه M2 و پشتیبانی از هدفون های امپدانس بالا به روز کرد.

گزارش قبلی نشان می‌داد که مک بوک پرو ۱۳ اینچی بعدی از تراشه M3 اپل بهره می‌برد که این شرکت هنوز اعلام نکرده است. مشخص نیست این لپ‌تاپ چه زمانی عرضه می‌شود، اما احتمالاً در این مرحله عرضه شود.

گورمن گفت که اپل همچنین در حال کار بر روی یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی بزرگتر با پردازنده ای معادل تراشه M2، یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی به روز شده، یک آی مک ۲۴ اینچی جدید و یک برج مک پرو با سیلیکون اپل است. در آخر، او انتظار دارد که مدل های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به روز شده با تراشه های M3 Pro و M3 Max در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه شوند.

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷