اپل AirPods را به یک ابزار سلامت تبدیل خواهد کرد

اپل AirPods را به یک ابزار سلامت تبدیل خواهد کرد

اپل AirPods را به یک ابزار سلامت تبدیل خواهد کرد 790 448 omid

اپل AirPods را به یک ابزار سلامت تبدیل خواهد کرد

اپل به دنبال اضافه کردن ویژگی‌هایی مانند حسگرهای بیومتریک، آشکارسازهای حرکت، نمایشگرهای دما برای تشخیص ضربان قلب و تعریق به AirPods است.

کمپانی اپل اخیرا در نظر دارد که مجموعه محبوب AirPods خود را نه تنها از جنبه سرگرمی، بلکه به بخش مراقبت های بهداشتی و سلامت محور نیز گسترش دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌هایی که مارک گورمن در خبرنامه Power On خود برای بلومبرگ در اواخر هفته گذشته انجام داد، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه اپل در چند سال آینده ایر پادها را اصلاح خواهد کرد تا آن را به یک ابزار سلامت تبدیل کند، وجود دارد.

گجت پوشیدنی اپل حافظ سلامت کاربران

اپل ممکن است تا سال ۲۰۲۵ ویژگی های سلامت مبتنی بر شنوایی را در AirPods ارائه کند. طبق گزارش ها، اپل در حال برنامه ریزی برای ارتقای AirPods با ویژگی های ردیابی سلامت است. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت مستقر در کوپرتینو می‌تواند «در یکی دو سال آینده ایرپادها را ارتقا دهد تا به یک ابزار سلامت تبدیل شود».

اینها ممکن است شامل ویژگی‌های Live Listen و Conversation Boost باشند. طبق گزارش ها، این شرکت در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ویژگی هایی مانند سنسورهای بیومتریک، آشکارسازهای حرکت، مانیتورهای دما برای تشخیص ضربان قلب و تعریق به AirPods است.

ایرپادهای هوشمند، گامی به جلو

Mark N. Vena، رئیس و تحلیلگر اصلی SmartTech Research مستقر در سن خوزه، کالیفرنیا، گفت: “این یک گام طبیعی به جلو برای کمپانی اپل است.” موضوع سلامت تمرکز اصلی در فناوری‌های پوشیدنی بوده است.» او گفت: “من فکر می کنم آنها شروع به هدایت AirPods به سمعک های هوشمند خواهند کرد.”

جولی آسک، معاون و تحلیلگر ارشد Forrester Research، اظهار داشت که سوال اصلی این نیست که آیا اپل ویژگی‌های سلامتی را به AirPods خواهد آورد یا خیر، بلکه سوال اصلی این است که چه زمانی این کار را شروع و به بازار عرضه خواهد کرد. آنها برای مدت طولانی روی موضوع سلامت تمرکز کردند. و مانند بسیاری از شرکت‌های لوازم الکترونیکی مصرفی، آنها مشکلات بزرگ مقیاسی را که می‌توانند با آنها رقابت کنند، پیگیری و اولویت‌بندی خواهند کرد.

اپل زندگی بسیاری از کاربران را با استفاده از ویژگی های سلامت در دستگاه های خود تغییر داده است. اپل واچ به کاربران اجازه می دهد ورزش کنند، ضربان قلب را ردیابی کنند و حتی نوار قلب (ECG) انجام دهند. تجهیز AirPods به ویژگی‌های مشابه می‌تواند به افراد کمک کند تا سلامت خود را کنترل کنند و زندگی سالم‌تری داشته باشند. البته این امر مانند همیشه به افزایش محبوبیت محصولات اپل کمک می کند و جایگاه این غول فناوری آمریکایی را که پیش از این نیز پیشتاز این صنعت است، غیرقابل انکار خواهد کرد. اپل با برنامه های AirPods خود در دستور کار است.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷