آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ گلکسی

آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ گلکسی

آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ گلکسی 790 437 omid

آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ گلکسی

معرفی آپدیت اندروید ۱۴ Samsung

سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای همه دستگاه‌های سازگار کار باورنکردنی انجام داده است. با پیشرفت سریع اندروید ۱۴ در گوگل، زمان رونمایی مشخص شده است.

به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید معمولاً در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O هر سال در فصل تابستان برگزار و اعلام می‌شوند. احتمالاً برای اندروید ۱۴ نیز چنین خواهد بود. این شرکت نسخه‌های بتا جدیدی را منتشر خواهد کرد. سامسونگ هرگز بخشی از برنامه بتای اندروید گوگل نیست، اما در نهایت برنامه بتا خود را برای اندروید ۱۴ راه اندازی خواهد کرد.

تعداد زیادی از دستگاه های سامسونگ برای اندروید ۱۴ واجد شرایط خواهند بود. این بیشتر به این دلیل است که سامسونگ چهار سال است که سیستم عامل اندروید را برای دستگاه های خود ارتقا می دهد.

بهترین ویژگی های آپدیت ۱۴

گوگل در حال حاضر به طور کامل از اندروید ۱۴ رونمایی نکرده است، بنابراین ارائه جزئیات کامل در مورد همه تغییرات ممکن نیست. با این حال، برخی از اطلاعات در چند ماه گذشته به دست ما رسیده است که به ما ایده خوبی از آنچه از به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید آینده انتظار داریم، می‌دهد.

یکی از مدیران ارشد این شرکت تایید کرده است که اندروید ۱۴ تلفن های هوشمند را قادر می سازد تا به طور مستقیم با ماهواره ها متصل شوند. اپراتورهای بزرگ در بازارهای منتخب در حال حاضر برای پشتیبانی از پیام رسانی و تماس از طریق اتصال ماهواره ای کار می کنند. اندروید ۱۴ از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.اندروید ۱۴ همچنین این امکان را برای دستگاه های قدیمی تر فراهم می کند که بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

ما مشتاقانه منتظریم تا در Google I/O 2023 درباره Android 14 اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اندروید ۱۴ در دستگاه های Samsung

نسخه جدیدی از نرم افزار سفارشی سامسونگ با اندروید ۱۴ راه اندازی خواهد شد. به احتمال زیاد این نسخه ممکن است One UI 6.0 نامیده شود. سامسونگ قرار است با این ارتقاء بزرگ، ویژگی های جدیدی را معرفی کند، درست مانند گذشته.

این که چه ویژگی هایی ممکن است در اندروید ۱۴ گوشی های سامسونگ باشد در حال حاضر یک راز باقی مانده است. یکی از معاونان سامسونگ اخیرا تأیید کرد که سامسونگ در حال کار برای ارائه به‌روزرسانی‌های بدون درز به گوشی‌های گلکسی است. این احتمال وجود دارد که این ویژگی با One UI 6.0 ارائه شود.

کدام دستگاه های Samsung اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد؟

دستگاه های اخیر سامسونگ همگی آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد. بسیاری از مدل‌های قدیمی‌تر نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، زیرا سامسونگ اکنون قول ارتقای چهار سال سیستم‌عامل اندروید را برای دستگاه‌های سازگار می‌دهد.

همه دستگاه‌های پیشرو فعلی سامسونگ اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد، اما مطمئناً تنها دستگاه‌ها نخواهند بود. این شرکت اکنون تا چهار سال سیستم عامل اندروید را برای دستگاه های منتخب خود ارتقا می دهد.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپلسامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷