اطلاعات جدید از مدل های استاندارد آیفون ۱۵ پرو

iPhone 15

اطلاعات جدید از مدل های استاندارد آیفون ۱۵ پرو

اطلاعات جدید از مدل های استاندارد آیفون ۱۵ پرو 1400 1050 omid

اطلاعات جدید از مدل های استاندارد آیفون ۱۵ پرو

اطلاعات جدیدی که از مدل های استاندارد آیفون ۱۵ منتشر شده است نشان می دهد که ممکن است مدل های جدید، شیشه پشتی مات داشته باشند.

انتشار اطلاعات جدید از سری آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو که اپل در پاییز معرفی خواهد کرد، ادامه دارد. طبق یک منبع جدید، مدل های استاندارد آیفون ۱۵ شبیه به مدل های پرو خواهند بود.

سری آیفون ۱۵ که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر معرفی شود، بزرگترین آپدیت اپل در مدت زمان طولانی خواهد بود. این شرکت که یک پورت شارژ USB-C را به همه مدل ها اضافه می کند. برخی از ویژگی های Pro را نیز به مدل های استاندارد می آورد. فاش شدن اطلاعات محرمانه، یکی دیگر از این ویژگی ها را نشان می دهد.

آیفون 15

مدل های استاندارد اپل پنل پشتی مات دارند

این شرکت که از سری آیفون ۱۱ پنل های شیشه ای براق را به مدل های استاندارد و پنل های شیشه ای مات را به مدل های پرو می دهد، ممکن است امسال مسیر متفاوتی را طی کند. طبق پست منتشر شده توسط یک منبع موثق در Weibo، در پنل پشتی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو از شیشه مات استفاده خواهد شد؛ بنابراین مدل های استاندارد طراحی مشابه مدل های پرو را ارائه می دهند، اما مدل های استاندارد همچنان مانند گذشته ادامه خواهند داشت.

معمول است ویژگی‌ها و اجزای طراحی که در ابتدا فقط برای مدل‌های پیشرفته Pro قابل دسترسی بودند، در طول سال‌ها به مدل‌های پایین‌تر آیفون نیز منتقل شوند. به عنوان مثال، در گذشته فقط در مدل‌های پرو از نمایشگرهای OLED استفاده می‌شد، اما با عرضه آیفون ۱۲، این نوع نمایشگر در مدل‌های پایین‌تر نیز موجود شد.

اخبار ایفون 15

به نظر می رسد اپل که بعداً ویژگی‌های سری Pro را به مدل‌های استاندارد اضافه کرد، امسال پنل پشتی مات را به مدل‌های استاندارد می‌آورد. علاوه بر این، حالت Dynamic Island که در سری آیفون ۱۴ پرو شاهد آن هستیم، قرار است به مدل های استاندارد آیفون ۱۵ اضافه شود. سری آیفون ۱۵ احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

رندر های جدید منتشر شد

مجموعه ای از تصاویر رندر با کیفیت بالا از آیفون ۱۵ پرو به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر جدید پیش نمایش اولیه گوشی پرچمدار بعدی اپل را نشان می دهند. در اینجا آیفون ۱۵ پرو و ​​۱۵ پرو مکس تجدید شده با قاب تیتانیومی هستند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده تایید می کنند که آیفون ۱۵ پرو دارای دوربین ضخیم تر و برجستگی های لنز بزرگتر خواهد بود. با این حال، می بینیم که مدل Pro Max دارای یک دوربین کوچک اضافی است که به یک سنسور پریسکوپ اشاره می کند. علاوه بر این، آیفون ۱۵ پرو در رنگ‌های مختلف از جمله قرمز تیره، سفید، مشکی فضایی و طلایی پذیرای کاربران هستند.

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷