رونمایی از macOS Sonoma جدیدترین سیستم عامل اپل

رونمایی از macOS Sonoma جدیدترین سیستم عامل اپل

رونمایی از macOS Sonoma جدیدترین سیستم عامل اپل 632 355 omid

رونمایی از macOS Sonoma جدیدترین سیستم عامل اپل

 

macOS Sonoma جدیدترین نسخه سیستم عامل macOS است که بر روی دستگاه‌های مک اجرا می‌شود. نام Sonoma برگرفته از نام یک منطقه در شمال کالیفرنیا است که به خاطر کارخانه‌های شراب‌سازی‌اش شهرت دارد.

در این مطلب به ویژگی های جدید ترین سیستم عامل اپل که macOS Sonoma نام دارد، پرداخته شده است.

 

ویجت‌های تعاملی در دسکتاپ مک

با به‌روزرسانی macOS Sonoma، اپل ویجت‌های تعاملی را به دسکتاپ مک می‌آورد. این ویجت‌ها از نمای Today خارج شده و به طور برجسته‌تر و مفیدتری طراحی شده‌اند. کاربران می‌توانند این ویجت‌ها را در گالری ویجت پیدا کرده و در مکان‌های مناسب روی دسکتاپ قرار دهند. وقتی از ویجت‌ها استفاده نمی‌شود، آنها به طور یکپارچه با کاغذ دیواری ترکیب می‌شوند، به این ترتیب دسکتاپ کاربردی تر می‌شود.

بهبود مرور خصوصی سافاری در macOS Sonoma

macOS Sonoma بهبود‌هایی در حالت مرور خصوصی سافاری دارد. این حالت، بهبودهایی از جمله قفل شدن پشت Touch ID هنگام دور شدن از رایانه، محافظت ردیابی و اثرانگشت بهبود یافته، و جستجوی پیشرفته با پیشنهادات مرتبط‌تر را در بر می‌گیرد. همچنین با نمایه‌های موجود در سافاری، کاربر می‌تواند مرور وب مرتبط با کار را جدا از مرور شخصی نگه داشته و نمایه‌های مختلفی را برای موضوعات مختلف ایجاد کند. این به کاربران کمک می‌کند تا تجربه مرور وب مطلوب و هماهنگ با نیازهایشان را داشته باشند.

بهبود ایمنی ارتباط برای کودکان در macOS Sonoma

macOS Sonoma دارای اقدامات جدیدی است که به جلوگیری از قرارگرفتن در معرض تصاویر و ویدیوهای حساس ناخواسته در پیام‌ها، AirDrop، پیام‌های FaceTime و تماس‌های دریافتی، کمک می‌کند. ایمنی ارتباطات برای کودکان نیز بهبود یافته است و در این به‌روزرسانی، برنامه‌هایی از جمله پیام‌ها، AirDrop، انتخابگر عکس‌ها، تماس‌های ورودی و پیام‌های FaceTime نیز در برگیرنده این تغییرات امنیتی هستند. این اقدامات سبب می‌شوند تا کاربران در معرض محتوای حساس ناخواسته قرار نگیرند و امنیت بیشتری در استفاده از این ابزارهای ارتباطی داشته باشند.

اشتراک گذاری گذرواژه‌ها

در macOS Sonoma، کاربران می‌توانند گذرواژه‌ها و کلیدهای عبور را از طریق بخش گذرواژه‌ها در تنظیمات به اشتراک بگذارند. این گذرواژه‌ها در iCloud Keychain ذخیره می‌شوند و به صورت رمزگذاری شده به دیگران امانت داده می‌شوند. با استفاده از این امکان، کاربران می‌توانند گذرواژه‌های مهم را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. همچنین، تمام کاربران قادر به افزودن و ویرایش گذرواژه‌ها هستند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا گذرواژه‌هایشان را به صورت امن و منظم مدیریت کنند.

خرید اقساط از بازرگانی اپل

آیا می‌خواهید جدیدترین محصولات اپل را خریداری کنید؟ بازرگانی اپل با ارائه گزینه خرید اقساط، فرصتی مناسب را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی به بهترین تکنولوژی ها دست پیدا کنید. با مراجعه به آدرس اینترنتی bazarganiapple.ir، شما می‌توانید از تنوع محصولات اپل برای خرید اقساطی بهره‌برده و به سرعت و راحتی به دنیای فناوری اپل وارد شوید.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷