اقساط اپل – مشخصات گوشی آیفون ۱۴ پرومکس , { دی ماه ۱۴۰۱ }

اقساط اپل – مشخصات گوشی آیفون ۱۴ پرومکس , { دی ماه ۱۴۰۱ }

اقساط اپل – مشخصات گوشی آیفون ۱۴ پرومکس , { دی ماه ۱۴۰۱ } 362 362 omid

اقساط اپل – مشخصات گوشی آیفون ۱۴ پرومکس , { دی ماه ۱۴۰۱ }

برند اپل جزو برند های پیشتاز در عرصه لوازم الکترونیکی می باشد. گوشی های موبایل این برند بسیار پرطرفدار هستند. آیفون ۱۴ پرومکس اپل جدیدترین گوشی می باشد که این شرکت به بازار عرضه کرده است. شما با خرید این محصول می توانید کیفیت را در دستان خود احساس کنید.

تصویر آیفون 14 پرو مکس

مشخصات گوشی آیفون ۱۴ پرومکس

این گوشی با داشتن پردازنده ۶ هسته ای بسیار قدرتمند عمل کرده است. جنس بدنه این گوشی از فریم ضدزنگ می باشد. ویژگی های مهم این گوشی داشتن شیشه سرامیک بسیار مقاوم در برابر ضربه و خش، داشتن پوشش الفوبیک به منظور کاهش بازتاب نور و لکه دست، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از دالبی ویژن و … می باشند. کیفیت دوربین در گوشی آیفون ۱۴ پرومکس بسیار عالی است. شما با این گوشی می‌ توانید عکس‌ های بسیار زنده ای گرفته و فیلمبرداری را در حد بسیار حرفه‌ ای انجام دهید. به طور کلی این دوربین دارای مشخصات بسیار خاص و ویژه ای می باشد که می تواند کیفیت و طول عمر بالا را به افراد هدیه دهد. در نظر داشته باشید که خرید این گوشی با توجه به نوسانات ارز باز هم توجیه پذیر است. زیرا شما می توانید یک گوشی بسیار کارآمد و مطمئن را خریداری کرده و از آن بهترین استفاده ممکن را داشته باشید.

خرید اقساط اپل از بازرگانی اپل

خرید اقساط اپل می تواند یک کمک بسیار بزرگ برای افرادی باشد که توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند‌‌. اگر شما می خواهید گوشی اپل ۱۴ پرومکس را خریداری کنید می توانید آن را از بازرگانی اپل به صورت اقساطی خریداری کنید.

خرید اقساط اپل یک کمک بسیار بزرگ به افرادی می باشد که به دنبال خرید محصولات باکیفیت هستند. محصولات اپل امروزه در کشور ما دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. پس خرید اقساطی این محصولات می تواند کمک بسیار بزرگی به افرادی باشد که تمایل دارند از محصولات اپل استفاده کنند.