کدام آیفون ها از رده خارج می شوند؟

کدام آیفون ها از رده خارج می شوند؟

کدام آیفون ها از رده خارج می شوند؟

کدام آیفون ها از رده خارج می شوند؟ 790 441 omid

کدام آیفون ها از رده خارج می شوند؟

کاربران اپل بی صبرانه منتظر سری آیفون ۱۵ هستند، به خصوص مدل های آیفون ۱۵ پرو که با طراحی جدید عرضه خواهند شد. زمانی که آیفون‌های جدید معرفی شوند، فروش تعدادی از مدل‌ها به طور رسمی متوقف می‌شود و تنها در سایت‌های خاص تجارت الکترونیک در دسترس خواهند بود. بنابراین، با عرضه آیفون ۱۵، کدام مدل های آیفون، دیگر در فروشگاه اپل موجود نخواهند بود؟ مدل‌هایی که اپل با معرفی آیفون ۱۵ از فروش حذف می‌کند، در اینجا آمده است:

پس از عرضه آیفون ۱۵، فروش آیفون ۱۲، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی رسما متوقف خواهد شد. آیفون ۱۳ مینی نیز ممکن است سرنوشت مدل مینی آیفون ۱۲ را که پس از دو سال فروش متوقف شد، تجربه کند. از سوی دیگر، آیفون ۱۴ پلاس ممکن است از تولید حذف نشود

انتظار می رود سری آیفون ۱۵ شامل چهار مدل باشد. آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس. همانند سری آیفون ۱۴، اپل تنها از آخرین پردازنده خود، تراشه A17 Bionic، در مدل های پرو استفاده خواهد کرد. نرم افزار آیفون های ۲۰۲۳ یعنی iOS 17 نیز در رویداد WWDC در ماه ژوئن معرفی خواهد شد.

اپل تولید کدام آیفون ها را متوقف خواهد کرد؟

با عرضه انبوه آیفون ۱۵ در اوایل مهر ماه امسال، زمان کنار گذاشتن سری های قدیمی تر آیفون فرا می رسد. با توجه به اینکه تا تاریخ عرضه آیفون ۱۵ هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، بنابراین ما بینش خاصی از برنامه های اپل نداریم. اما این شرکت به چند رویکرد آزمایش شده و واقعی برای تکمیل خط تلفن خود پایبند است، که ایده‌آل بسیار خوبی از آیفون‌هایی که هنوز در ماه سپتامبر وجود خواهند داشت، به ما می‌دهد.

تصویر آیفون 15

تصویری از آیفون های ۱۵

خط تولید آیفون فعلی اپل

در ادامه مطلب به آن دسته از آیفون هایی که در فروشگاه های اپل و خط تولید فعلی وجود دارد، اشاره شده است. توجه داشته باشید که این لیست نشان‌دهنده تلفن‌هایی است که مستقیماً از فروشگاه های اپل در دسترس هستند. ممکن است که شما مدل‌های دیگری را در موبایل فروشی های دیگر پیدا کنید.

آیفون ۱۴ پرو مکس (۱۰۹۹ دلار)

آیفون ۱۴ پرو (۹۹۹ دلار)

آیفون ۱۴ پلاس (۸۹۹ دلار)

آیفون ۱۴ (۷۹۹ دلار)

آیفون ۱۳ (۶۹۹ دلار)

آیفون ۱۳ مینی (۵۹۹ دلار)

آیفون ۱۲ (۵۹۹ دلار)

آیفون SE (429 دلار)

بنابراین اپل در حال حاضر هشت مدل مختلف آیفون را به فروش می‌رساند. چهار مدل که پاییز گذشته با عرضه آیفون ۱۴ وارد بازار شد، به‌علاوه یک مدل دیگر در سال ۲۰۲۲ به نام آیفون SE. مدل های آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ عرضه شدند، در حالی که آیفون ۱۲ سومین سالگرد خود را در پاییز جشن می گیرد.

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷