همه چیز در مورد آیفون ۱۵

همه چیز در مورد آیفون ۱۵

همه چیز در مورد آیفون ۱۵ 1600 900 omid

همه چیز در مورد آیفون ۱۵

اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ مدل های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو را عرضه کرد، اما ما شایعاتی در مورد آیفون ۱۵ از مدت ها قبل از عرضه آخرین آیفون ها برای خرید می شنویم. اکنون که عرضه نزدیک است، شایعات در حال افزایش است و ما می دانیم که امسال چه انتظاری داریم.

اپل قصد دارد در مجموع چهار مدل آیفون ۱۵ را در اندازه های مشابه با مدل های آیفون ۱۴ عرضه کند که شامل دو آیفون ۶٫۱ اینچی و دو آیفون ۶٫۷ اینچی می شود. یکی از آیفون های ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۵ استاندارد خواهد بود، در حالی که یکی از مدل های ۶٫۷ اینچی، آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود. سایر آیفون‌های ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر «Pro» خواهند بود و امسال می‌توانند حتی گران‌تر باشند.

همانند سری آیفون ۱۴/۱۴ پرو، بهترین ویژگی ها برای مدل های آیفون ۱۵ پرو محفوظ خواهد بود تا هزینه اضافی ارزش آن را داشته باشد.

شایعات تا کنون حاکی از آن است که می‌توانیم به جای درگاه لایتنینگ در تمام مدل‌های آیفون ۱۵ منتظر درگاه USB-C باشیم و جزیره دینامیک علاوه بر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو، برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز در دسترس خواهد بود. پرو مکس این بدان معناست که اپل از بریدگی‌هایی که از زمان آیفون X برای سری آیفون‌های پرچم‌دار استفاده کرده بود، برای طراحی شیک‌تر و کمتر مزاحم‌تر استفاده می‌کند.

اپل قصد دارد از تراشه‌های مودم کوالکام برای دستگاه‌های جدید استفاده کند زیرا تراشه‌های مودم خودش که در حال توسعه هستند کاملاً آماده نیستند، به علاوه ما انتظار داریم تراشه‌های جدید UWB برای ادغام با هدست ویژن پرو. مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ به تراشه A16 که در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو بود، ارتقا می‌یابند، در حالی که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از تراشه‌های ۳ نانومتری A17 سریع‌تر و کارآمدتر استفاده می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های حرفه‌ای شاهد ارتقای فریم‌های تیتانیومی، حاشیه‌های باریک‌تر و برخی تغییرات جزئی در طراحی با لبه‌های خمیده‌تر باشند و آیفون ۱۵ پرو مکس نیز از فناوری لنز پریسکوپ برای قابلیت‌های زوم پیشرفته بهره می‌برد.

انتظار می‌رود قیمت مدل‌های آیفون ۱۵ ثابت باقی بماند، به‌طوری‌که دستگاه استاندارد پایه ۶٫۱ اینچی از ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۵ پلاس ۶٫۷ اینچی از ۸۹۹ دلار شروع می‌شود.

این خلاصه همه چیزهایی را که در مورد آیفون ۱۵ شنیده ایم را پوشش می دهد و مروری کامل بر مدل های بالاتر آیفون ۱۵ پرو را می توان در جمع بندی جداگانه آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس ما یافت.

طرح

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون ۱۵ شبیه به مدل‌های آیفون ۱۴ به نظر برسند، اما بریدگی قرص و سوراخ به کل خط تولید گسترش خواهد یافت. این بدان معناست که تمام مدل‌های آیفون ۱۵ فاقد بریدگی خواهند بود، در عوض از جزیره دینامیک معرفی شده در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو استفاده می‌کنند.

ویژگی پرسپکتیو جانبی بنفش آیفون ۱۴ پرو بنفش

از آنجایی که هیچ تغییر بزرگی در طراحی در فروشگاه وجود ندارد، اپل به ارائه چهار مدل ادامه خواهد داد: آیفون ۱۵ ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۵ پرو ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۵ مکس ۶٫۷ اینچی و آیفون ۱۵ پرو مکس ۶٫۷ اینچی. . مدل‌های «pro» ویژگی‌های بالاتری دارند و گران‌تر خواهند بود، در حالی که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ ارزان‌تر خواهند بود.

بازی

برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس، تفاوت های طراحی شامل پورت USB-C به جای درگاه لایتنینگ و انتقال از ناچ به جزیره دینامیک می شود. پورت USB-C برای همه مدل‌های آیفون جدید خواهد بود، در حالی که Dynamic Island اولین بار با آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس معرفی شد.

علاوه بر Dynamic Island، همه مدل‌های آیفون ۱۵ می‌توانند به یک تراشه راه انداز نمایشگر OLED با انرژی کارآمدتر مجهز شوند که بر اساس فرآیند ۲۸ نانومتری تولید می‌شود و امکان کاهش مصرف انرژی را فراهم می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به بهبود عمر باتری در سراسر صفحه شود.

مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ با وجود تعویض به Dynamic Island، از فناوری ProMotion یا فناوری همیشه در صفحه نمایش استفاده نمی‌کنند. اپل به حفظ این ویژگی ها برای دستگاه های Pro ادامه خواهد داد.

گزینه های رنگ

شایعات کنونی حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۵ در رنگ‌های آبی، زرد، رنگ مرجانی که تلاقی بین صورتی و نارنجی، سفید و مشکی است در دسترس خواهند بود. آبی و مرجانی سایه‌های جدید امسال خواهند بود که زرد، سیاه و سفید به عنوان رنگ‌های استاندارد در ترکیب بازمی‌گردند. همچنین ممکن است شاهد رنگ سبز روشن باشیم.

ویژگی iPhone 15 Colors Mock 2

انتظار می‌رود کابل‌های USB-C همرنگ با مدل‌های آیفون ۱۵ در دسترس باشند.

طراحی انحصاری آیفون ۱۵ پرو

در حالی که همه مدل های آیفون ۱۵ قرار است از پورت USB-C استفاده کنند، تغییراتی در طراحی وجود دارد که منحصر به آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس است.

ویژگی چشم انداز سه چهارم آبی آیفون ۱۵

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو دارای حاشیه‌های نازک‌تر و منحنی‌تری نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو خواهند بود که می‌توان آن را در رندرهای دستگاه بر اساس جزئیات در گردش مشاهده کرد. این منحنی های عمیق تر به مدل های آیفون ۱۵ پرو محدود می شود و مدل های آیفون ۱۵ همچنان شبیه مدل های آیفون ۱۴ با لبه های صاف تر، قاب آلومینیومی و جلو و پشت شیشه ای خواهند بود. ما انتظار نداریم که حاشیه‌های باریک‌تری برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ وجود داشته باشد.

آپدیت :

درحالی‌که زمان زیادی به برگزاری رویداد اپل نمانده، تصاویر ماکت آیفون ۱۵ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) فاش شده است. در این تصاویر صرفاً مدل استاندارد را می‌بینیم که در پنل پشتی دو دوربین دارد. مدل‌های پرو همچون نسل‌های قبل به سه دوربین مجهز خواهند بود.

در تصاویر فاش‌شده از آیفون ۱۵، اسلایدر میوت خودنمایی می‌کند. این اسلایدر در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس حضور خواهد داشت، اما در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با دکمه‌ی اکشن جایگزین می‌شود. دکمه‌ی اکشن قرار است کاربردهای متنوع‌تری داشته باشد. هر چهار گوشی جدید اپل درگاه USB-C خواهند داشت.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷