ممنوعیت فروش اپل واچ جدید در امریکا(یک ایرانی در دادگاه اپل پیروز شد)!

ممنوعیت فروش اپل واچ جدید در امریکا(یک ایرانی در دادگاه اپل پیروز شد)!

ممنوعیت فروش اپل واچ جدید در امریکا(یک ایرانی در دادگاه اپل پیروز شد)! 370 423 omid

ممنوعیت فروش اپل واچ جدید در امریکا(یک ایرانی در دادگاه اپل پیروز شد)!

به گزارش رویترز۱، کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا (ITC) در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ حکمی صادر کرد که ممکن است باعث ممانعت از واردات ساعت هوشمند اپل شود. این حکم بعد از آن صادر شد که دادگاه فهمید اپل واچ حق مالکیت فکری شرکت فناوری پزشکی مسیمو (Masimo) را نقض کرده‌ است. مسیمو یک شرکت آمریکایی است که توسط یک مدیر ایرانی به نام جو کیانی تأسیس شده است.

مسیمو ادعا کرده است که اپل برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون به‌کمک نور، از پتنت ثبت‌شده‌ی شرکت مسیمو استفاده کرده است. این قابلیت در اپل واچ سری ۶ که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، اولین بار ارائه شد. اپل از طرف خود این ادعا را رد کرده و گفته است که مسیمو به اشتباه تلاش می‌کند ابزاری که می‌تواند جان‌ انسان‌ها را نجات دهد را از میلیون‌ها مصرف‌کننده‌ی آمریکایی باز دارد.

حکم ITC هنوز نهایی نشده است و دولت جو بایدن تا قبل از اجرای ممنوعیت واردات، ۶۰ روز مهلت دارد که درباره‌ی وتو کردن این حکم تصمیم بگیرد. اپل هم می‌تواند شکایت را به دادگاه استیناف فدرال آمریکا ارجاع دهد. در حکم ITC مشخص نشده است که کدام مدل‌های ساعت هوشمند اپل تحت‌تأثیر ممنوعیت قرار خواهند گرفت.

اپل در بهمن سال گذشته نیز به‌دلیل شکایت جداگانه‌ای درباره‌ی نقض حقوق مالکیت فکری شرکت فناوری پزشکی AliveCor، با ممنوعیت واردات اپل واچ از سوی کمیسیون تجارت بین المللی روبه‌رو شد، اما آن حکم را در روند مربوط به اعتبارسنجی پتنت‌های AliveCor تعلیق کرد.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷