معرفی ویژگی ها و قیمت اپل واچ اولترا ۲+ اقساط اپل

معرفی ویژگی ها و قیمت اپل واچ اولترا ۲+ اقساط اپل

معرفی ویژگی ها و قیمت اپل واچ اولترا ۲+ اقساط اپل 632 356 omid

معرفی ویژگی ها و قیمت اپل واچ اولترا ۲+ اقساط اپل

اپل در جریان رویداد Wonderlust ، مدل Apple watch ultra 2 را به همراه آیفون های جدید سری ۱۵ معرفی کرد. اپل واچ اولترا که به‌عنوان بادوام‌ترین و گران‌قیمت‌ترین ساعت از سری واچ‌های اپل عرضه شد، از امروز با نسل دوم، جای خود را در قفسه‌های اپل استور خواهد گرفت. در اینجا قیمت و ویژگی های Apple Watch 2 Ultra آورده شده است.

ویژگی های Apple watch ultra 2

Watch Ultra که عنوان بادوام ترین ساعت اپل را دارد، نسل دوم خود را معرفی کرده است. این ساعت با اولین نسل خود در سال گذشته در قفسه های فروشگاه اپل ظاهر شد. خانواده اپل واچ اولترا ۲ برای کاربرانی که بیشتر به ورزش‌های شدید علاقه‌مند هستند، در نسل دوم خود همراه با یک قاب با روکش تیتانیومی طراحی شده است.

همراه با سری آیفون ۱۵، نسل جدید اپل واچ اولترا ۲ دارای تراشه پهنای باند برای استفاده کامل از ویژگی های Find My است. علاوه بر این، این مدل که دارای سنسورهای جدید است با سنسور ضربان قلب اپتیکال عرضه می شود. ویژگی GPS نیز بهبود پیدا کرده که شاید بیشترین استفاده را توسط کاربران و ورزشکاران حرفه ای داشته باشد.

طراحی

اپل واچ اولترا  زبان طراحی سری اپل واچ را تغییر داد و به بزرگترین مدل ساعت هوشمند تبدیل شد.apple watch ultra 2 این طراحی را حفظ می کند. apple watch ultra 2 دارای سایز ۴۹ میلی متری و خطوط مستقیم و سخت است. صفحه نمایش یاقوت کبود که همراه با قاب تیتانیومی در برابر خط و خش محافظت می کند، در دستگاه Digital Crown با دکمه عمل ثانویه و شیارهای برجسته تر قرار گرفته است. این ساعت هوشمند در رنگ های زیادی تولید شده است تا با سلیقه اکثر افراد همخوانی داشته باشد و علاوه بر گزینه های موجود، این مدل در رنگ خاکستری فضایی هم عرضه می شود.

باتری اپل واچ

یکی از بارزترین ویژگی های این ساعت، عمر باتری آن است. اپل واچ اولترا ۲ در استفاده معمولی ۳۶ ساعت عمر دارد. اگر از ساعت در حالت کم مصرف استفاده کنید، باتری تا ۷۲ ساعت عمر خواهد داشت. این ساعت علاوه بر پردازنده جدید S9 SIP دارای صفحه نمایشی با روشنایی ۳۰۰۰ نیت است که امکان استفاده آسان در روز و شب را فراهم می کند.

اپل واچ اولترا ۲ با صفحه‌های ساعت ماژولار تجدید شده به شما امکان می دهد با دو بار ضربه زدن به انگشت شست و اشاره به تماس ها پاسخ دهید، صفحه نمایش را تغییر دهید و… همچنین دارای قابلیت Double Tap Touch است که با آن می توانید این ویژگی ها را فعال کنید. در نهایت، بند های جدیدی نیز عرضه شده است که ساعت را با تمام ترکیب های لباس شما سازگار می کند.

سیری در اپل واچ اولترا ۲

برای اولین بار در اپل واچ، درخواست های سیری را می توان روی دستگاه پردازش کرد. برای درخواست ‌هایی که نیازی به ورودی اینترنت ندارند، مانند شروع تمرین یا تنظیم تایمر، Siri به Wi-Fi یا شبکه‌های سلولی متکی نیست و پاسخ ‌های سریع ‌تر و مطمئن ‌تری را ارائه می ‌دهد. پرسش ‌های مربوط به سلامت سیری، اواخر امسال به زبان انگلیسی در دسترس خواهند بود.

ویژگی های دیگر

اپل واچ اولترا ۲ با سیستم عامل watchOS 10 مانند خانواده واچ سری ۹ عرضه می شود. نوآوری‌های اصلی که با watchOS 10 ارائه می شوند شامل ویجت‌ها، طرح‌های فعالیت، صفحه‌های جدید ساعت، پشتیبانی از دوچرخه ‌سواری برای ورزش، نقاط اتصال سلولی برای مواقع اضطراری، نقشه توپوگرافی جدید و اپلیکیشن سلامت روان هستند. در همین حال، آپدیت watchOS 10 برای اپل واچ سری ۴ و بالاتر عرضه خواهد شد. تمام ویژگی های دیگر مانند واچ سری ۹ است.

  • صفحه نمایش ۲٫۱ اینچی LTPO OLED، ۴۵۶ در ۴۵۶ پیکسل
  • پردازنده S9 SIP
  • باتری ۳۶ ساعت (استفاده معمولی)
  • ۷۲ ساعت (حالت ذخیره انرژی)
  • GPS دارد
  • LTE دارد
  • وای فای دارد
  • بلوتوث دارد
  • مقاومت در برابر آب ۴۴ FT

قیمت اپل واچ اولترا ۲

قیمت جهانی Apple watch ultra 2  ۷۹۹ دلار تعیین شده است. در کنار واچ اولترا ۲، قیمت اپل واچ سری ۹ نیز اعلام شده است. نسخه GPS سری ۹ با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس است، در حالی که نسخه مجهز به GPS و قطب نما با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود. شما می توانید برای خرید اقساط اپل به نشانی اینترنتی بازرگانی اپل مراجعه کنید.

خرید اقساط اپل

“بازگانی اپل” با آدرس اینترنتی bazarganiapple.ir، یک پیشنهاد جذاب برای علاقه‌مندان به محصولات اپل است. این وبسایت به شما امکان می دهد تا با سرویس خرید اقساط اپل، به آخرین تکنولوژی ها و دستگاه‌های اپل دست پیدا کنید. با تنوع محصولات اپل از آیفون ها و آیپدها گرفته تا مک‌بوک ها و واچ‌ها، شما می توانید به راحتی محصولی را انتخاب کنید که با نیازهای شما بیشترین تطابق را داشته باشد. از طریق اقساط اپل، آرزوی داشتن دستگاه‌های پیشرفته اپل را به واقعیت تبدیل کنید و از تجربه‌ی یک خرید آسان و مفید لذت ببرید.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷

1 دیدگاه
  • رضا لاریجانی اکتبر 17, 2023 در 11:11 ق.ظ

    سلام. من این اپل واچ رو می خواستم بخرم. آیا با این شرایط که یک چک ضمانتی بدیم و ۳۶ ماه اقساط پرداخت کنیم ماه به ماه واریز کنیم امکان پذیر هست؟