معرفی مک استودیو با تراشه‌ی M2 Ultra در رویداد WWDC

معرفی مک استودیو با تراشه‌ی M2 Ultra در رویداد WWDC

معرفی مک استودیو با تراشه‌ی M2 Ultra در رویداد WWDC 790 446 omid

معرفی مک استودیو با تراشه‌ی M2 Ultra در رویداد WWDC

اگر چه رویداد WWDC در اصل یک رویداد متمرکز بر نرم‌ افزار است، اما کنفرانس امسال مملو از سخت‌ افزارهای جدید بود که توجه تمامی کاربران و علاقه مندان به محصولات اپل را به سوی خود جلب کرد. در طول این رویداد، اپل نسل دوم مک استودیو خود را معرفی کرد که در حال حاضر با دو انتخاب تراشه M2 Max و چیپست کاملاً جدید M2 Ultra در دسترس قرار دارد.

مک استودیو معرفی شد

در رویداد WWDC23، شرکت اپل به معرفی مک استودیو جدید، که با تراشه‌ی M2 Ultra بهبود یافته است، پرداخت. این رویداد، یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای سال‌ های اخیر بود که در آن، اهالی کوپرتینو با حضور خود، محصولات جدید را به معرض نمایش قرار دادند. پس از معرفی مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی، نوبت به معرفی مک استودیو رسید.

طراحی مک استودیو جدید با تراشه‌ی M2 Ultra

در این به‌روزرسانی جدید مک استودیو، تراشه‌ی M2 Ultra نصب شده است. طراحی مک استودیو جدید به شکلی شبیه به محصول سال گذشته است، اما تغییرات آن فقط به تراشه‌ های M2 Ultra و M2 Max اختصاص دارد. این دو تراشه، از طریق فناوری Ultra Fusion به هم متصل شده و قدرت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی دارند. تراشه‌ی M2 Ultra به عنوان “هیولای دنیای تراشه‌ها” شناخته می ‌شود.

جزئیات پردازنده

با استفاده از تراشه جدید، اپل در نسخه قدرتمند تر خود از ۲۴ هسته پردازشی و ۷۶ هسته گرافیکی بهره می ‌برد. طبق ادعای اپل، این تراشه منجر به افزایش ۳۰ درصدی در قدرت عملکرد نسبت به نسل قبلی می ‌شود. همچنین، اپل بیان می‌ کند که هیچ تراشه گرافیکی جداگانه ‌ای قادر به پردازش وظایف گرافیکی با حجم بالای تراشه M2 Ultra نخواهد بود.

قیمت مک استودیو چقدر است؟

این قدرت قابل توجه به دلیل حجم بالای رم یکپارچه در تراشه M2 Ultra است که به حداکثر ۱۹۲ گیگابایت افزایش یافته است، به عبارت دیگر ۵۰ درصد بیشتر از نسل قبلی. پهنای باند حافظه نیز با مقدار ۸۰۰ گیگابایت بر ثانیه همچنان حفظ شده است. همچنین، تراشه M2 Ultra دارای واحد عصبی ۳۲ هسته‌ای و ۱۳۴ میلیارد ترانزیستور است. قیمت پایه مک استودیو با تراشه M2 Max نیز به مبلغ ۱۹۹۹ دلار تعیین شده است.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷