رونمایی از watchOS 10 جدیدترین سیستم عامل اپل واچ

رونمایی از watchOS 10 جدیدترین سیستم عامل اپل واچ

رونمایی از watchOS 10 جدیدترین سیستم عامل اپل واچ 790 441 omid

رونمایی از watchOS 10 جدیدترین سیستم عامل اپل واچ

 

watchOS 10 جدیدترین نسخه watchOS است که بر روی Apple Watch اجرا می شود. watchOS 10 که در ژوئن ۲۰۲۳ در WWDC معرفی شد. این سیستم عامل همراه با مدل‌های جدید اپل واچ در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

به روز رسانی watchOS 10 رابط کاربری Apple Watch را با تمرکز بر ویجت‌ها بازسازی می‌کند تا در یک نگاه به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشید. همچنین برنامه‌های مهم، صفحه‌های ساعت به‌روزرسانی شده، ویژگی‌های تمرینی جدید و موارد دیگر، مجددا طراحی شده اند.

در watchOS 10 همه چیز در معرض دید شماست!

watchOS 10 Smart Stack را اضافه می‌کند که مجموعه‌ای از ویجت‌ها را در خود جای داده است و اطلاعاتی را که بیشتر به آن نیاز دارید را به شما نمایش می‌دهد. اپل واچ به مرور زمان متوجه می‌شود که از کدام برنامه‌ها، چه زمانی استفاده می‌کنید؛ به همین منظور برنامه‌های مورد نیاز شما را در معرض دید شما قرار می‌دهد.

در watchOS 10 دو صفحه ساعت جدید وجود دارد: پالت و اسنوپی. پالت، زمان را در رنگ‌های مختلف با تغییر رنگ نشان می‌دهد، در حالی که چهره اسنوپی شخصیت‌هایی از کارتون محبوب Peanuts را نشان می‌دهد.

watchOS 10 حامی دوچرخه سواران

برای دوچرخه سواران، اپل معیارها، نماها و تجربیات پیشرفته را اضافه می کند. تمرینات دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک فعالیت زنده در آیفون نشان داده می‌شود و نمای تمام صفحه اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که شامل ضربان قلب، ارتفاع، مسیر مسابقه و سرعت دوچرخه‌سواری است. این نما برای کسانی که آیفون خود را روی دوچرخه نصب می کنند، مفید است.

اپل به دنبال سلامت روان کاربران

در اپلیکیشن Mindfulness، اپل ویژگی ثبت حالات و احساسات را به منظور ارائه یک نمای کلی از سلامت روان و کمک به کاربران در تعیین تأثیر تمرینات تنفسی، تمرینات و خواب بر روحیه اضافه کرده است. داده‌های جمع‌آوری شده توسط اپل واچ در برنامه Health نشان داده می‌شوند. همچنین با استفاده از ویژگی یادآوری‌های حیاتی جدید، اکنون اپل قادر است برنامه داروها را به صورت یادآوری‌ به کاربر ارسال کند.

اهمیت به سلامت کودکان

برای کودکانی که از Apple Watch استفاده می‌کنند، Apple Watch قادر است زمانی که آنها در فضای باز سپری می‌کنند را با استفاده از حسگر نور محیط اندازه‌گیری کند. این امکان به والدین کمک می‌کند تا مطمئن شوند که کودکان حداقل ۸۰ تا ۱۲۰ دقیقه را در فضای باز سپری می‌کنند.

خرید آسان با پرداخت اقساطی

آیا به دنبال خرید محصولات اپل هستید؟ حالا میتوانید به راحتی از فروشگاه آنلاین بازرگانی اپل بازدید کنید. با استفاده از سیستم خرید اقساطی آن، میتوانید محصول مورد نظرتان را با اقساط ماهیانه مناسب و بدون نیاز به پرداخت یکجا، خریداری کنید. از آدرس اینترنتی bazarganiapple.ir استفاده کنید تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷