جزئیات جدیدترین سیستم عامل اپل؛ iOS 17

جزئیات جدیدترین سیستم عامل اپل؛ iOS 17

جزئیات جدیدترین سیستم عامل اپل؛ iOS 17 790 434 omid

جزئیات جدیدترین سیستم عامل اپل؛ iOS 17

در کنفرانس WWDC، اپل در بخش نرم افزاری، سیستم عامل‌های جدید خود را معرفی کرد. یکی از مهم‌ترین این سیستم عامل‌ها iOS 17 است که قابلیت‌های جدید و جذابی را به کاربران ارائه می‌دهد.

iOS 17  جدیدترین نسخه iOS است، سیستم عاملی که برای آیفون طراحی شده است. نسخه iOS 17، که در ماه ژوئن به صورت پیش‌نمایش معرفی شد، در حال حاضر در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد و در ماه سپتامبر همزمان با عرضه آیفون‌های جدید به بازار عرضه خواهد شد. ویژگی‌های جدیدی برای Phone، FaceTime و Messages به همراه تغییرات جزئی برای سایر برنامه‌ها و یک برنامه کاملاً جدید که اواخر امسال برای ژورنال‌نویسی عرضه می‌شود، در این ورژن وجود دارد.

بازنگری ارتباطات و برنامه تلفن توسط اپل

اپل در جدیدترین نسخه iOS 17 روی ارتباطات تمرکز و برنامه تلفن را بازنگری کرد. در نسخه جدید سیستم عامل اپل می‌توانید پس زمینه های متفاوتی را برای تماس سفارشی، ایجاد کنید که افراد هنگام تماس با آنها می‌بینند. می توانید یک عکس یا یک Memoji انتخاب کنید، یک فونت، رنگ و موارد دیگر را انتخاب کنید. پوسترهای تماس برای برنامه تلفن و همچنین برای برنامه های شخص ثالث در دسترس هستند.

اشتراک گذاری اطلاعات تماس در سیستم عامل جدید اپل

NameDrop یک جنبه جدید از AirDrop است که به کاربران امکان می‌دهد با نزدیک کردن آیفون خود به آیفون دیگر، اطلاعات تماس را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این قابلیت با استفاده در Apple Watch نیز قابل استفاده است. همچنین قرار دادن دو آیفون کنار هم می‌تواند امکان استفاده از SharePlay را فراهم کند، به این ترتیب که کاربران می‌توانند با هم موسیقی گوش دهند، فیلم تماشا کنند یا بازی کنند. همچنین در انتهای سال، AirDrop به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های بزرگ را با استفاده از دو تلفن در مجاورت نزدیک به یکدیگر منتقل کنند و استفاده از iCloud را به پایان برسانند.

سیستم عامل جدید چه موقع در دسترس کاربران قرار میگیرد؟

سیستم عامل iOS 17 از سپتامبر ۲۰۲۳ برای گوشی‌های آیفون سری ۱۴، سری ۱۳، سری ۱۲، سری ۱۱، XS، XR و SE نسل دو و سه در دسترس خواهد بود.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷