تغییرات آیفون ۱۶

تغییرات آیفون ۱۶

تغییرات آیفون ۱۶ 150 150 omid

تغییرات آیفون ۱۶

طراحی دقیق آیفون ۱۶ پرو لو رفت؛ خبری از تغییر رادیکالی نیست!

🔴 وب‌سایت ۹۱Mobiles که سابقه‌ی بسیار خوبی در افشای اطلاعات و تصویر گوشی‌ها دارد، اولین رندرهای CAD گوشی آیفون ۱۶ پرو را به‌نمایش گذاشته است. ظاهراً این رندرها بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از زنجیره‌ی تأمین تهیه شده‌اند و دقت بالایی دارند.

🔴 طرح‌های منتسب‌به آیفون ۱۶ پرو نشان می‌دهند این گوشی بدنه‌ی مشابه آیفون ۱۵ پرو دارد و یک‌سری تغییر نسبتاً کوچک در بخش دکمه‌ها تجربه می‌کند. دکمه‌ی اکشن کمی کشیده‌تر شده است و شبیه دکمه‌های کنترل صدا به نظر می‌رسد؛ البته دکمه‌ی اکشن‌ کمی پهن‌تر است تا تشخیص آن ساده‌تر باشد.

🔴 یکی از تغییرات شایعه‌شده برای آیفون ۱۶ پرو، دکمه‌ی جدیدی به نام Capture Button است که در لبه‌ی سمت راست قرار دارد و جایگزین آنتن mmWave (در مدل‌هایی از آیفون که روانه‌ی بازار آمریکا می‌شوند) شده است. دکمه‌ی کپچر شبیه دکمه‌ی پاور است، اما برخلاف آن با لبه‌ی دستگاه تراز شده.

🔴 وب‌سایت ۹۱Mobiles پیش‌تر رندرهای CAD بسیار دقیقی از آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۴ پرو فاش کرده بود، اما رندرهایی که از اپل واچ سری ۷ به‌نمایش گذاشت در نهایت درست از آب درنیامدند. این وب‌سایت مدتی پیش رندرهای آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچ و آیفون SE 4 را هم فاش کرد.

🔴 درحالی‌که برخی شایعه‌ها می‌گویند چینش دوربین‌های گوشی آیفون در نسل جدید عمودی می‌شود، رندرهای ۹۱Mobiles نشان می‌دهند چینش دوربین‌ها همچنان مثلثی است و تغییر خاصی در این بخش اعمال نخواهد شد.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس