تعمیرات آیفون | Apple اجازه تعمیرات آیفون با استفاده از قطعات دست دوم را می‌دهد.

تعمیرات آیفون | Apple اجازه تعمیرات آیفون با استفاده از قطعات دست دوم را می‌دهد.

تعمیرات آیفون | Apple اجازه تعمیرات آیفون با استفاده از قطعات دست دوم را می‌دهد. 792 595 omid

تعمیرات آیفون | Apple اجازه تعمیرات آیفون با استفاده از قطعات دست دوم را می‌دهد.

اپل اعلام کرده است که از پاییز امسال، مشتریان و تعمیرکاران مستقل می‌توانند از قطعات دست دوم اصلی اپل برای تعمیرات آیفون استفاده کنند. این سیاست جدید ابتدا برای قطعات مدل‌های آیفون ۱۵ و جدیدتر اعمال خواهد شد، که شامل صفحه نمایش، باتری‌ها و دوربین‌ها می‌شود. فرآیند “جفت‌سازی” قطعات موجود اپل، اعتبار قطعه دست دوم را به عنوان قطعه اصلی تأیید خواهد کرد. اپل اعلام کرده است که در پاییز، کالیبراسیون برای همه قطعات اصلی اپل، چه جدید و چه دست دوم، پس از نصب قطعه روی دستگاه انجام خواهد شد.

اگر آیفون تعمیر شده باشد، بخش “تاریخچه قطعات و خدمات” در برنامه تنظیمات زیر General → About ظاهر می‌شود و اپل اعلام کرده است که این بخش را گسترش خواهد داد تا نشان دهد آیا یک قطعه اصلی جدید است یا دست دوم. اپل همچنین اعلام کرده است که مشتریان و تعمیرکاران دیگر نیازی به ارائه شماره سریال دستگاه هنگام سفارش قطعات از فروشگاه تعمیرات خودسرویس برای تعمیراتی که شامل تعویض برد منطقی نمی‌شوند، نخواهند داشت.

برای جلوگیری از تجزیه آیفون‌های دزدیده شده برای قطعات، اپل اعلام کرده است که ویژگی امنیتی Activation Lock خود را به قطعات آیفون گسترش خواهد داد: اپل همچنین ویژگی محبوب Activation Lock خود را به قطعات آیفون گسترش خواهد داد تا از تجزیه آیفون‌های دزدیده شده برای قطعات جلوگیری کند. این ویژگی به درخواست مشتریان و مقامات اجرای قانون طراحی شده است و هدف آن محدود کردن سرقت آیفون با مسدود کردن فعال‌سازی مجدد یک آیفون گمشده یا دزدیده شده است. اگر دستگاهی که تحت تعمیر است تشخیص دهد که یک قطعه پشتیبانی شده از دستگاه دیگری با Activation Lock یا حالت Lost Mode فعال شده است، قابلیت‌های کالیبراسیون برای آن قطعه محدود خواهد شد.

جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل، گفت که این سیاست جدید دوستدار محیط زیست خواهد بود و باعث افزایش طول عمر قطعات می‌شود: “در اپل، ما همیشه به دنبال راه‌های جدید برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریانمان هستیم، در حالی که تأثیر ما بر سیاره را کاهش می‌دهیم، و بخش مهمی از آن به معنای طراحی محصولاتی است که دوام دارند”، ترنوس گفت. “در دو سال گذشته، تیم‌های مختلف در اپل در زمینه طراحی محصول و تولید برای پشتیبانی از تعمیرات با قطعات اپل دست دوم که امنیت، امنیت یا حریم خصوصی کاربران را به خطر نمی‌اندازد، نوآوری کرده‌اند. با این گسترش جدید به برنامه تعمیرات ما، ما هیجان‌زده هستیم که حتی گزینه‌های بیشتری و راحتی بیشتری را برای مشتریانمان اضافه می‌کنیم، در حالی که به افزایش طول عمر محصولات و قطعات آن‌ها کمک می‌کنیم.”

اپل گفت که این سیاست برای مدل‌های آیفون آینده اعمال خواهد شد.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس