اپل واچ سری ۸ – اپلواچ الترا

اپل واچ سری ۸ – اپلواچ الترا

اپل واچ سری ۸ – اپلواچ الترا 535 535 omid

معرفی اجمالی محصول ساعت مچي هوشمند اپل ۸

 

Contents hide
1 معرفی اجمالی محصول ساعت مچي هوشمند اپل ۸

 یک زندگی سالم با اپل واچ.

اپل واچ  بدلیل قرار گرفتن روی مچ دست ،توانایی انجام کارهایی را دارد که دستگاه های دیگر شما نمی توانند انجام دهند .وقتی آن را می پوشید، یک شریک تناسب اندام دریافت می کنید که تمام حرکت های شما را اندازه گیری می کند.

حرکت.  ورزش.  ایستادن.

همه فعالیت های شمارا ردیابی میکند که میتوانید روزانه میزان آن را بررسی کنید. و برای حفظ انگیزه شما جوایز، مربی شخصی و مسابقات فعالیت وجود دارد.

تعداد تمرینات سالم

از تمرینات قدرتی و HIIT گرفته تا پیلاتس و یوگا، اپل واچ تمام روش‌های مورد علاقه‌تان را برای تمرین بررسی می‌کند.

میتوانید همه چیز را با برنامه تمرینی پیشرفته انجام دهید.

با معیارهایی مانند ضربان قلب، قدرت، و ارتفاع با روش‌های جدید تمرین کنید، سرعت خود را بسنجید  و به طور خودکار بین تمرینات با Multisport جابجا شوید.

مسیر دویدن

اگر برای تمرین، مسیری برای دویدن در فضای باز مورد علاقه شماست، می توانید  با انتخاب مسیر، آخرین یا بهترین نتیجه خود را مشاهده کنید و به روز رسانی های لحظه ای را دریافت کنید.

با ساعت خود آب بازی کنید.

اپل واچ تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.برای شنا، موج‌سواری یا حتی غواصی ایده‌آل است.

فیتنس پلاس اپل

برای تناسب اندام تنها چیزی که احتیاج دارید یک آیفون است!

میتوانید از بین ۱۱ نوع تمرین مختلف و همچنین پیاده روی و دویدن با هدایتگر صوتی  ،مناسب ترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.  هر تمرینی را با تغییراتی در اختیار خود دارید.  و در هر مکان، در هر زمان، از ۵ تا ۴۵ دقیقه – با ده ها مورد جدید هر هفته، ورزش کنید.

اپل واچ اولترا.

این ساعت برای نیازهای سخت ورزشکاران استقامتی، ماجراجویان و کاوشگران اقیانوس طراحی شده است.  اپل واچ اولترا دارای برنامه‌های کاملاً جدید برای غواصی، قطب‌نمای بازطراحی‌شده، قاب تیتانیومی مقاوم و در عین حال سبک وزن، GPS دقیق با فرکانس دوگانه و عمر باتری تا ۳۶ ساعت است.

اپل واچ اولترا.  ماجراجویی منتظر شماست

 

مراقب همیشگی قلب شما

ضربان قلب بالا یا پایین غیرمعمول و ریتم های نامنظم قلب (معروف به آریتمی) می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد. اما بسیاری از مردم علائم را تشخیص نمی دهند.  اعلان‌ها در برنامه ضربان قلب به شما این بی‌نظمی‌ها را هشدار می‌دهند تا بتوانید اقدام کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

اکسیژن خون.  کلید سلامتی شما

اپل واچ دارای یک سنسور و اپلیکیشن پیشرفته برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون شما است که یک شاخص مهم از سلامتیست.

نوار قلب روی مچ دست شما  در هر زمان و هر مکان.

با اپلیکیشن نوار قلب، اپل واچ می‌تواند نوار قلب مشابه الکتروکاردیوگرام تک سرب تولید کند. این یک دستاورد مهم است که می‌تواند داده‌های حیاتی را برای پزشکان و آرامش خاطر شما را فراهم کند.

معرفی Crash Detection.

اپل واچ اکنون قادر است تشخیص دهد که آیا در یک تصادف شدید اتومبیل هستید یا خیر و به طور خودکار شما را به خدمات اضطراری متصل می کند، موقعیت مکانی شما را ارائه می دهد و به مخاطبین اضطراری شما اطلاع می دهد.

خدمات اضطراری زمانی که به آنها نیاز دارید.

اپل واچ می‌تواند تشخیص دهد که سقوط سختی داشته‌اید یا خیر و در صورت بی‌حرکتی شما را با خدمات اضطراری متصل می‌کند. همچنین می‌توانید در مواقع اضطراری – حتی زمانی که در سفرهای بین‌المللی هستید – با فشار دادن و نگه داشتن دکمه کناری کمک فوری دریافت کنید .

از سلامتی خود به خوبی آگاه باشید.

اپل واچ دارای برنامه‌هایی است که به شما کمک می‌کنند تا روی سلامتی و تندرستی کلی خود تمرکز کنید و به شما کمک می‌کنند از داروهایتان به موقع استفاده کنید، از شنوایی‌تان در برابر صداهای بلند محافظت کنید، و یادآوری‌هایی برای شستن دست‌هایتان دریافت کنید.

 دما سنج

اپل واچ اکنون دارای یک حسگر ابتکاری جدید است که دمای بدن شما را در هنگام خواب اندازه گیری می کند. نموداری از این داده ها درست میکند که می تواند برای سلامتی مفید باشد.  و مثل همیشه، اطلاعات شما خصوصی خواهد بود.

چرت میزنی  شما برنده می شوید.

برنامه Sleep نه تنها خواب شما را اندازه گیری می کند، بلکه با آیفون شما کار می کند تا به شما کمک کند تا برنامه زمان خواب مناسب برای خود ایجاد کنید.و اکنون با watchOS 9، بینش عمیق تری از مراحل مختلف خواب خود در طول شب دریافت  خواهید کرد.

به شما، افراد و چیزهایی که بیشتر به آنها اهمیت می دهید با پیامک، تماس، موسیقی و موارد دیگر ،نشان میدهد.

 

 فقط با یک لمس پیامک ارسال کنید

پیامک ارسال کنید، تماس بگیرید و به راحتی به موسیقی گوش دهید.می‌توانید همه کارها را بدون تلفنتان انجام دهید، حتی زمانی که خارج از کشور هستید.

 نوشتن پیام در اپل واچ آسان است.

از حروف، خط خطی، و شکلک در یک زمان استفاده کنید.  سپس میتوانید پیامتان را با یک GIF  یا یک عکس شخصی از خودتان تزیین کنید

بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را با Apple Music پخش کنید.

Apple Music مجموعه‌ای از موسیقی از همه جای دنیاست. همچنین با پادکست‌های Apple و کتاب‌های صوتی، همیشه چیزی برای گوش دادن خواهید داشت.

دیگر هرگز کلید خود را فراموش نمی کنید.

کلید دیجیتالی خانه خود را در کیف پول خود نگه دارید تا همیشه همراه شما باشد. کلید هوم با انواع برند های قفل معروف کار می کند و به شما امکان می دهد کلید خود را با خیال راحت با خانواده، مهمانان به اشتراک بگذارید.

هی سیری  هر کاری برای من انجام بده

مسیرها را بیابید، بفهمید چه آهنگی در حال پخش است، یا حتی با بالا بردن مچ دست و پرسیدن، ترجمه زبان دریافت کنید.

مسیریابی بهتر

با Maps، می‌توانید مسیرهای رانندگی، پیاده‌روی، حمل‌ونقل عمومی یا دوچرخه‌سواری را به هر کجا که می‌روید بیابید.

 

یک ضربه و هزاران برنامه اپ استور

اپ استور در اپل واچ به شما امکان می دهد بدون نیاز به بیرون آوردن آیفون، برنامه ها را مستقیماً روی ساعت خود بیابید و دانلود کنید.

 با Family Setup خانواده ای صمیمی تر و نزدیک تر خواهید داشت.

همه اعضای خانواده، کودکان و بزرگسالان، می توانند ساعت اپل داشته باشند حتی اگر آیفون نداشته باشند!

با سرگرمی های گوناگون ، بررسی ایمنی و سلامتی اعضای خانواده و کسانی که دوستشان دارید، تفریح و سلامت و آرامش را در اختیارتان میگذارد.

ویژگی های مورد علاقه کودکان و والدین

بچه‌ها می‌توانند تماس بگیرند، پیامک بدهند، سؤالات خود را از سیری بپرسند، به موسیقی گوش دهند، از برنامه‌ها استفاده کنند.  هر ساعت شماره تلفن خود را دارد و می‌توانید تأیید کنید که بچه‌ها با چه کسی تماس می‌گیرند.  و باحالت Schooltime دسترسی برنامه را زمانی که زمان مطالعه و درس فرا می رسد محدود کنید.

بهترین ساعتی حتی برای پدربزرگ و مادربزرگ ها.

با ویژگی‌های ایمنی و سلامتی مانند Fall Detection،  Emergency SOS، و اعلان‌های ضربان قلب بالا و پایین،تماس، ارسال پیامک و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی ، راهی آسان برای مراقبت از افراد مسن خانواده است.

 

با تمام دستگاه های اپل شما سینک میشود!

آیا تا به حال گوشی خود را گم کرده اید ساعت ها دنبال آن بگردید؟  برنامه Find Devices به شما کمک می کند تا به سرعت دستگاه های اپل گم شده خود را پیدا کنید.  و برنامه Find Items به شما کمک می کند وسایل متصل به AirTag را پیدا کنید.  و همه از طریق مچ دست شما.

همه چیز را از راه دور کنترل کنید.

می‌توانید از Apple Watch به‌عنوان یک کنترل از راه دور برای موسیقی روی تلفن خود، برای گرفتن عکس در دوربین آیفون یا کنترل Apple TV خود استفاده کنید.

کلید باز کردن قفل مک

فقط  کافی است ساعت خود را روشن کنید تا قفل مک شما باز شود ! .تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی کامپیوتر خود را بیدار می کنید در کنار آن باشید.  بدون نیاز به رمز عبور

بند ساعتت را عوض کن  استایلت را عوض کن!

بندهای اپل واچ در سبک ها، متریال ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. شما می توانید با هر سلیقه و استایلی که دوست دارید ، بند ساعت خود را ست کنید

 

بررسی فنی و مشخصات و ویژگی ها

 

ساعت هوشمند تبدیل به گجت پر طرفدار بین همه نسل ها شده و اپل یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان  ساعت هوشمند است؛ اواخر سال ۲۰۲۲ ساعت جدید اپل به نام اپل واچ سری ۸ وارد بازار شده که مثل همیشه در دو سایز و چند مدل آلومینیومی، استیل، نسخه اقتصادی و مدل جدید اولترا به بازار عرضه شده است.

 

نمایشگر مستطیل به همراه بدنه خمیده با دکمه و بازل معروفی که برای اسکرول کردن طراحی شده است. ضخامت ساعت اپل واچ ۸ حدود ۱۰٫۷ میلی متر است. اپل واچ سری ۸ با اپل واچ سری ۷ از نظر ظاهری تفاوتی ندارند. قاب پشتی از جنس سرامیک ضد خط‌وخش ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. فریم میانی از جنس آلومینیوم و در مدل دیگر از جنس استیل ساخته شده و مقاومند. ساعت اپل واچ ۸ دارای گواهی IP6X است که باعث می‌شود در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم باشد؛ همچنین این ساعت هوشمند از فناوری eSIM هم استفاده می‌کند که در ایران پشتیبانی نمی‌شود.

 

دارای نمایشگر ۱٫۹ اینچی دارای وضوح ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل است و از تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. این نمایشگر از پنل Retina LTPO OLED تشکیل شده که روشنایی فوق‌العاده ۱۰۰۰ نیتی دارد که میتوانید در محیط بیرون از خانه و محیط‌های پرنور، به‌راحتی  با ساعت خود کار کنید. نمایشگر اپل واچ سری هشت مقاوم در برابر ضربه و خط‌وخش به دلیل استفاده از فناوری Ion-X برای محافظت از نمایشگر است.

 

 

اپل واچ سری ۸ از پردازنده S8 استفاده کرده است؛ این پردازنده دو هسته‌ای عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها و محیط کاربری برنامه دارد که مکمل آن پردازنده گرافیکی PowerVR است و صفحات را عالی پردازش می‌کند. ساعت اپل واچ ۸ با سیستم‌عامل جدید watchOS 9.0 به بازار عرضه شده که پایداری ‌و هماهنگی بسیار خوبی با پردازنده دارد. برای اپل واچ سری ۸ نسخه ۴۵ میلی متر دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت رم است .

 

دارای یک باتری ۳۰۸ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند یک روز تمام شارژ نگه دارد ؛ که این میزان در مدل اولترا بیشتر شده است. به کمک شارژر این ساعت می‌توانید ساعت اپل واچ سری ۸ را پرسرعت شارژ کنید.

 

عمر باتری: ۱۸ ساعت – عمر باتری در حالت کم مصرف تمام روز و تا ۳۶ ساعت
بلوتوث: نسخه ۵٫۰
اندازه صفحه نمایش: ۱.۹ اینچ
مقاومت در برابر آب و گردوغبار

فریم آلومینیومی مقاوم در برابر ضربه

بدنه از جنس سرامیک و شیشه سافایر

مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر
سازگار با iOS ورژن ۱۴ به بالا
سنسورها: ارتفاع‌سنج / ژیروسکوپ / سنجش اکسیژن خون (SPO۲) / سنجش دمای بدن / شمارشگر ضربان

سیستم عاملwatchOS 9.0

ابعاد ۴۵x۳۸x۱۰۷ میلی‌متر

وزن ۳۸.۸ گرم

دارای اسپیکر

دارای صفحه نمایش Retina LTPO OLED

رزولوشن۴۸۴x۳۹۶

تراکم پیکسل۳۲۶ پیکسل بر اینچ

اندازه صفحه نمایش ۱.۹ اینچ

دارای پردازنده اصلی Dual-core

حافظه داخلی۳۲ گیگابایت حافظه RAM1 گیگابایت

 

پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی

GSM / HSPA / LTE

شبکه وایرلس Wi-Fi

دارای  NFC

دارای  GPS

دارارای قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

بلوتوث نسخه ۵٫۰

نوع باتری لیتیوم یون

ظرفیت باتری۳۰۹ میلی آمپر ساعت

منبع شارژ

شارژر مغناطیسی اختصاصی از طریق درگاه USB Type-C

زبان‌ انگلیسی برای اعلان ها و پیام ها

دارای شارژ بی‌سیم و شارژ سریع

پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف

پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نمایش الکتروکاردیوگرام قلب

گام‌شمار

پایش وضعیت خواب

پایش سلامت بانوان

قابلیت تشخیص تصادف

قابلیت تشخیص از ارتفاع

قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس

نمایش وضعیت آب و هوا

نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، نمایش روز و ساعت، تایمر وهشدار بیدارباش

قابلیت Emergency SOS، پشتیبانی از فرامین صوتی Siri، سه ماه اشتراک فیتنس پلاس

فروش اقساط محصولات اپل

بروز رسانی ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱

محصولات با گارانتی میباشد

با توجه به تغیرات نرخ ارز لطفا قبل از ثبت سفارش با شماره فروشگاه تماس حاصل شود

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷