اپل در حال ساخت مک بوک ایر OLED

اپل در حال ساخت مک بوک ایر OLED

اپل در حال ساخت مک بوک ایر OLED

اپل در حال ساخت مک بوک ایر OLED 790 477 omid

اپل در حال ساخت مک بوک ایر OLED

مک بوک ها اغلب به نمایشگر LCD مجهز هستند، اما اکنون مدل هایی با صفحه نمایش مینی ال ای دی نیز وجود دارد. اما OLED در مک بوک چطور؟ یک مک بوک با صفحه نمایش کامل OLED هنوز عرضه نشده است، اگرچه فناوری OLED برای مک بوک ها ناشناخته نیست. طبق آخرین شایعات، در سال ۲۰۲۴ صفحه نمایش OLED واقعی را برای مک بوک ارائه خواهد شد.

راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر، فاش کرد که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک ایر جدید است. با قضاوت بر اساس گفته های این تحلیلگر مشهور، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی OLED خواهد بود. به عبارت دیگر، پنل کوچکتری نسبت به مدل فعلی با صفحه نمایش LCD 13.6 اینچی خواهد داشت.

صفحه نمایش OLED چه موقع به دست کاربران می رسد؟

یانگ همچنین اظهار داشت که انتقال به صفحه نمایش OLED در مک بوک پرو ممکن است تا سال ۲۰۲۶ امکان پذیر نباشد. دلیل این امر این است که زنجیره تامین اپل هنوز آماده پاسخگویی به تقاضای بالای نمایشگرهای OLED بهینه شده برای لپ تاپ نیست.

مک بوک

مزایای تغییر صفحه نمایش اپل به OLED

راس یانگ اظهار داشت که تا آن زمان، تامین کنندگان بر روی نمایشگرهای OLED برای تبلت هایی مانند iPad Pro تمرکز خواهند کرد. این تحلیلگر در بیانیه قبلی گفته بود که مک بوک ایر با صفحه نمایش OLED و مدل های آیپد پرو ۱۱٫۱/۱۳ اینچی را در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود.

مک ها و آیپدهای دارای صفحه نمایش OLED نسبت روشنایی و کنتراست بهتری نسبت به مدل های دارای پنل LCD خواهند داشت. همچنین تأثیر مثبتی بر عمر باتری خواهد داشت؛ زیرا باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. به گفته یانگ، ممکن است امسال یک مک بوک ایر جدید با LCD 15 اینچی عرضه شود.

پیش‌بینی تحلیلگر معروف درباره مک بوک اپل

پیش تر از این راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش نیز اشاره کرده بود که مک بوک در سال ۲۰۲۴ دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود. یانگ به خوبی از تحولات پیرامون نمایشگرها در محصولات آینده اپل آگاه بوده و اغلب پیش‌بینی‌های درستی در گذشته انجام داده است. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به مک بوک ایر فعلی خواهد بود. با OLED، اپل می تواند وضوح بالاتر، رنگ های زیباتر و سیاهی عمیق تر را در مقایسه با فناوری صفحه نمایش فعلی در مک بوک ایر نمایش دهد.

اپل در حال ساخت مک بوک ایر OLED

این تحلیلگر مشخصات دیگری برای صفحه نمایش یا خود مک بوک ایر ۲۰۲۴ ارائه نمی دهد. او اضافه می کند که انتظار می رود آیپد پرو جدید ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی با صفحه نمایش OLED نیز در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. این نیز یک ارتقاء در مقایسه با نمایشگرهای موجود خواهد بود. مدت هاست که شایعاتی در مورد آیپدهای دارای صفحه نمایش OLED وجود دارد. باید دید کمپانی اپل چه واکنشی نسبت به این شایعات و تحلیل های کارشناسان نشان می دهد.

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷