آخرین خبر ریجستر آیفون ۱۴ {آبان ۱۴۰۲} + بروز رسانی ۱۸ آبان ماه

آخرین خبر ریجستر آیفون ۱۴ {آبان ۱۴۰۲} + بروز رسانی ۱۸ آبان ماه

آخرین خبر ریجستر آیفون ۱۴ {آبان ۱۴۰۲} + بروز رسانی ۱۸ آبان ماه 632 421 omid

آخرین خبر ریجستر آیفون ۱۴ {آبان ۱۴۰۲}

ریجستر آیفون ۱۴

در تاریخ  ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ بود که کمپانی اپل از سری ۱۴ موبایل های خود رونمایی کرد. اکنون اما پس از گذشت ۵ ماه و وارد شدن حدود ۳۰۰ هزار از این دستگاه در داخل کشور هنوز هم وضعیت ریجستر آیفون ۱۴ معلوم نمی باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا آخرین اخبار ریجستری آیفون ۱۴ را پیگیری کنیم. پس در ادامه با همراه باشید.

آخرین ریجستر آیفون 14

یکی از راه های وارد کردن موبایل به داخل کشور، واردات از طریق مسافران است. اما مسافرانی که پس از سفر خود آیفون ۱۴ را وارد کرده اند، بدون ریجستری تنها میتوانند تا حداکثر یک ماه با تلفن خود تماس برقرار کنند. اما خوشبختانه شما میتوانید با یک بار خارج کردن سیمکارت و قرار دادن دوباره آن در گوشی، این زمان را تا یک ماه دیگر هم تمدید کنید.

اما در صورتی که شما موبایل خود را از مراجع قانونی خریداری کنید و موبایل شما دارای گارانتی باشد، نیازی به ریجستر آیفون ۱۴ ندارید. ولی در صورتی که موبایل شما به صورت مسافری وارد کشور شده باشد، شما حتما باید کارهای ریجستری موبایل خود را انجام دهید.

ابتدای آذر ماه بود که سخنگوی انجمن وارد کنندگان موبایل کشور، خبر داد که قرار است از ابتدای ماه آینده یعنی دی ماه سال جاری در مورد ریجستر آیفون ۱۴ تصمیم گیری شود. عالمیان همچنین به این موضوع نیز اشاره کرد که تا کنون حدود ۱۵۰ هزار از این دستگاه ها در دست مردم میباشد.

هزینه ریجستر آیفون ۱۴ چه قدر است؟

ریجستر کردن یک گوشی در حقیقت به معنای ثبت اطلاعات آن در سامانه همتا میباشد و دارای هزینه ای ثابت بر اساس مدل گوشی افراد میباشد. آیفون ۱۴ دارای مدل های مختلفی هست که هر کدام از این مدل ها دارای هزینه ریجستر متفاوتی هستند. هزینه ریجستر انواع آیفون ۱۴ به صورت زیر است:

قیمت رجیستری ایفون ۱۴        ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

  رجیستری ایفون ۱۴ پلاس         ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

  قیمت رجیستری ایفون ۱۴ پرو     ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 قیمت رجیستری ایفون ۱۴ پرو مکس   ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

آخرین خبر از ریجستری آیفون ۱۴

طبق آخرین اخبار منتشر شده درباره ریجستر آیفون ۱۴، در تاریخ ۷ آبان بود که سامانه همتا اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی قابلیت ریجستری آیفون ۱۴ وجود ندارد. در بیانبه منتشر شده همچنین ذکر شده بود که مردم تا مشخص شدن تکلیف وضعیت ریجستر آیفون ۱۴ از خرید و فروش آن خودداری کنند. همچنین طبق قول وزرات صمت مبنی بر ریجستر آیفون ۱۴ قرار بود تا به زودی امکان ریجستر این موبایل را فراهم کنند. ولی متاسفانه همچنان هیچ خبری در رابطه با این موضوع نمیباشد.

 

آخرین توصیه

آخرین توصیه ما به شما کاربران بازرگانی اپل این است که تا مشخص شدن زمان رجیستری کامل آیفون ۱۴ در صورتی که نیاز به خرید آیفون دارید میتوانید از سری ۱۳ و ۱۲ استفاده بفرمایید با اینکه بازرگانی اپل برای رفاه حال شما عزیزان آیفون سری ۱۴ رو هم به صورت اقساط در اختیار شما قرار داده است.

اقساط اپل یک روش عالی برای خرید آیفون ۱۳ معمولی

خرید اقساط اپل و محصولاتی مانند گوشی موبایل اپل  یک امکان بسیار عالی می باشد که افراد می‌ توانند از آن بهره برده و با قیمت بسیار مناسب و روشی آسان محصولات اپل مخصوصا گوشی موبایل آن را خریداری نمایند. شما می توانید این محصولات را از بازرگانی اپل با گارانتی اصالت کالا خریداری کرده و در تعداد قسط های بالا محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. این روش امکانی بسیار عالی برای افرادی باشد که نمی توانند محصول مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنند.

 اقساط اپل یک ویژگی عالی می‌ باشد تا شما بتوانید به آرزوی خود رسیده و محصولات با کیفیت اپل را در دستان تان لمس نمایید.

بروز رسانی (۲۳ بهمن ماه )  :

آیفون ۱۴ ریجستری می‌شود

🔹قالیباف سخنگوی وزارت صمت از ریجستری شدن گوشی‌های آیفون خبر داد

 

بروز رسانی (۲۵ بهمن ماه )  :

🔺گمرک واردات گوشی آیفون ۱۴ را غیر مجاز اعلام کرد / وارد کنندگان قبل از این قانون همچنان بلاتکلیفند

🔹گمرک ایران با هماهنگی وزارت صنعت ومعدن و تجارت بالاخره تکلیف وارد کنندگان مسافری و پستی مدلهای آیفون ۱۴ را روشن کرد.

بروز رسانی (۲۵ بهمن ماه ) تکمیلی  :

وزارت صمت ممنوعیت ورود آیفون ۱۴ و مدل‌های بعدی آن را تایید کرد

🔹 امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار پیوست تایید کرد این وزارتخانه بخشنامه‌ای ابلاغ کرده که در آن واردات مسافری و پستی آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

آپدیت مهم!به گزارش زومیت :(۱۸ آبان ماه)


رئیس سازمان ملی استاندارد در نشست خبری صبح امروز گفت: انشاءاله آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد

این خبر در حالی از قول رئیس سازمان ملی استاندارد منتشر شده که هفته گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخشنامه‌ی جدیدی درباره برخورد با عرضه‌کنندگان گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۵ صادر کرده بود!

سخنگوی این ستاد همچنین در مورد فروشندگان این گوشی‌ها تعیین تکلیف کرده و گفته بود مردم اگر متوجه شدند این کالا قاچاق هست به تعزیرات مراجعه و از فروشنده شکایت کنن 😬

حالا باید ببینیم آیا آیفون ۱۴ بالاخره بعد از اومدن آیفون ۱۵ رجیستر می‌شه؟ 🤔

تکذیب شد !:(۱۸ آبان ماه)

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حمیدرضا دهقانی‌نیا با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون ۱۴ که از سوی برخی رسانه‌ها در قالب نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود، اظهار داشت: طبق برنامه، جمع‌آوری ایفون های ۱۴ و ۱۵ در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون های ۱۴ و ۱۵ بیان داشت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرآیند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق ۱۴ و ۱۵ از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی افزود: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزه استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری انجام شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که صبح امروز سه‌شنبه، در نشست خبری رئیس‌ سازمان استاندارد اعلام شده است: آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود.

فروش اقساط محصولات اپل

محصولات با گارانتی میباشد

با توجه به تغیرات نرخ ارز لطفا قبل از ثبت سفارش با شماره فروشگاه تماس حاصل شود

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷

4 دیدگاه