توسعه غم انگیز گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ سامسونگ

توسعه غم انگیز گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ سامسونگ

توسعه غم انگیز گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ سامسونگ 790 460 omid

توسعه غم انگیز گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ سامسونگ

برای مدت طولانی، مدل‌های مورد انتظار آینده سامسونگ (یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و فولد ۵) در سایت‌های مختلف فهرست شده‌اند که نشان می‌دهد پرچمداران جدید تاشو سامسونگ در مرحله آزمایش نهایی هستند.

Samsung Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 در سایت گواهی ۳C مشاهده شدند. گوشی های تاشو جدید سامسونگ چقدر سریع شارژ می شوند؟ به سوال هم پاسخ داده شد.

در رویداد جدید Galaxy Unpacked سامسونگ که انتظار می رود در ماه آگوست برگزار شود، یک سری محصولات از جمله گوشی های هوشمند تاشو، تبلت ها و ساعت های هوشمند را معرفی خواهد کرد. به خصوص گوشی های تاشو جدید Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 که کاربران سامسونگ مشتاقانه منتظر آن هستند. قبل از معرفی رسمی، دو گوشی تاشو نیز روی پلتفرم گواهی ۳C دیده می‌شدند و اطلاعات جدیدی برای کسانی که در مورد سرعت شارژ کنجکاو بودند، پدیدار شد.

Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی عرضه می شوند

طبق اطلاعاتی که قبلا فاش شده بود، گلکسی زد فلیپ ۵ و فولد ۵ هر دو از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت خواهند گرفت. این چیپست مبتنی بر فرآیند نسل دوم TSMC 4 نانومتری است و دارای Cortex-X3 Super Core کاملاً جدید (با سرعت ۳٫۳۶ گیگاهرتز) و مودم Snapdragon X70 5G است.

Galaxy Z Fold 5 (SM-9460) و Galaxy Z Flip 5 (SM-7310) با شارژر استاندارد ۲۵ واتی سامسونگ با شماره مدل EP-TA800 مشاهده شدند. باتری های هر دو گوشی از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می کنند. اولین گلکسی فولد و بعدها گلکسی فولد ۵G از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کردند. Z Fold 2 اولین گوشی تاشو این برند بود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می کرد. به نظر نمی رسد که Z Fold 5 پیشرفتی در سرعت شارژ ارائه دهد.

ظرفیت باتری افزایش پیدا نمی کند

شارژ ۲۵ واتی در مقایسه با سرعت شارژ ارائه شده توسط سازندگان چینی بسیار عقب است. مثلا؛ Vivo X Fold 2 که اخیراً معرفی شده است از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کند و سرعت شارژ بی سیم آن دو برابر سرعت شارژ سیمی سامسونگ است. به نظر می رسد افزایش ظرفیت باتری Z Fold 5 و Z Flip 5 نیز وجود نخواهد داشت.

اطلاعات مشخصات مربوط به هر دو دستگاه در حال حاضر حداقل است. با این حال، گزارش شده است که Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی ثانویه بزرگتر است که اعلان ها را نشان می دهد و برای عملیات جزئی مانند تنظیمات سریع، تغییر موسیقی و موارد مرتبط استفاده می شود.

آیفون و کلید بازیابی

فروش اقساط محصولات اپل-سامسونگ

لیست قیمت روز محصولات

اپلواچ اقساط ۳۶ ماهه

محصولات با گارانتی میباشد

پاساژ چارسو طبقه دوم پلاک D۲۶ شماره تماس

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۲۱۴۹۳۱۰۷